Diskuze
Jízda v tunelu: Pětina řidičů zápasí s úzkostí a řídí nepředvídatelně
Děkujeme za pochopení.
O48d57s27t11r39a86n36ě93n94ý 76U55ž42i56v36a82t42e36l
L33a26d20i11s33l97a14v 34K48a35l76o28u28s
A když přestane fungovat motor,vystrčíme pádla a začneme pádlovat.
M28a59r65t44i81n 12N45o40v47o84t80n86ý
Pokud nezvládnete hlídat vše uvedené, nepatříte za volant. Mimo tunel toho máte na hlídání úplně stejně
B66a36r64b85o62r94a 82M67a87r46e33š28o95v14á
Výjimku ale tvoří reální klaustrofobici, u těch bych povolila řidičák, ale zákaz vjezdu do tunelů :)
J47i11ř27í 76K58u79č31e20r49a
A nejlepší jsou ti, kteří před tulem předjedou kamion, zařadí se do pravýho pruhu a pak i když je tam limit 80 tak jedou 70.... Protože v tunelech je většinou zákaz předjíždění nákladními vozidly, tak proč ho zbytečně nepozdržovat.... on přece předjíždět nesmí, trololol
P82e70t87r 44K17n65ě91b59o29r53t
Však on mu to jinej kamiňák vrátí za tunelem. Až začne předjíždět druhý kamion, který jede o 1km/h pomaleji.
K61a68r49e62l 41K22u25č63e28r39a
S tím striktním dodržováním rychlosti to sedí.
Dost řidičů v tunelech na obchvatu Prahy jezdí v levém pruhu místo 80 raději 70 a tak se za nimi vytvoří špunt těch co by rádi tu 80 využili, což není zrovna bezpečné.
R41o25b84e97r96t 39M29a17t31u16l44a
Lepší mít v levém za zadkem SUV, které chce jet 80+ než v pravém kamion, kdyby tam byla aspoň 100 tak by problém s tím, že mě dojede rumunskej kamion jedoucí 90, protože ho radar nezajímá odpadl
D79u34š93a33n 80M80o41u67r75e60k
Ano, a protože autoři tohoto článku zřejmě rozhodují i o rychlostních omezeních na českých dálnicích, tak je nutné zpomalovat před 100 metrů dlouhým tunelem Valík u Plzně , kterým je vidět skrz naskrz, ze 130 na 80 km/h a samozřejmě je tam RADAR...
Proč se po dálnici musí jezdit téměř stejnou rychlostí jako esíčkem v Blance?
Podobně všechny dálniční tunely u nás. Zatímco v Itálii jsou tunelů stovky, obvykle se tam jezdí 130 a nikdo s tím nemá problém.
Zajímavá je ještě jedna věc - zatímco klikatou Blankou v Praze lze jezdit legálně 70, což je pro ni asi optimum, v úplně rovných tunelech pod Královým Polem v Brně nastavil nějaký chytrák 60 km/h. Že by nějaký bezpečák předpokládal o tolik nižší řidičské umění brněnských řidičů
J42i76ř23í 27K67u15č55e30r35a
Brněnský tunel je z kopce a po výjezdu z tunelu je křižovatka, v opačném směru je dokopce a naložený kamion tam může jet klidně i jen 30, protože mu to prostě rychleji nejede
L69a38d72a 58N19o67v62a39k
důležité je v tunelech striktně měřit rychlost, protože jinak by řidiči mohli spíše než na tachometr koukat třeba kolem sebe a nevěnovali se dostatečně udržování povolené rychlosti....
L21i31b54o33r 33M47o19u42č90k68a
me zase stresuji dlouhe uzavirky na placenych dalnicich
P94e58t40r 10B56á18č46a
V tom pripade at okamzite odevzdaji papiry na urade.
P20a96v52e93l 14J48e39ř69á93b95e19k
Všeho dočasu - zatím jste zdánlivě zdravý.
M31i73c70h22a77l 38H64o39r41á19k
Myslím, že omezování rychlosti v tunelu je nesmysl. Pokudsrovnám například Rakousko a Itálii (kam řadu let jezdíme na dovolenou), tak v Rakouskuje všude důsledně omezená rychlost na 80 km/h. Musím tedy zpomalovat, sledovattachometr, po výjezdu zase zrychlovat. Naopak v Itálii omezení v tunelechvůbec nejsou, a to jsou mnohdy v horším technickém stavu, bez odstavnéhopruhu a méně osvětlené.
V Itálii jsem nikdy nehodu v tunelu neviděl, v Rakouskuněkolikrát. Je tedy vidět, kam všechna tahle zbytečná omezení vedou – ke zhoršeníbezpečnosti.
Ono vůbec se v Rakousku cestuje poslední dobou hůře. V duchuvšudypřítomné eko filozofie jsou ta omezení skoro všude, 130 aby člověkpohledal. Kolem každého města je omezení kvůli hluku (Larmschütz) a taky všude tam,kde jsou trochu zatáčky.
V reálu se jako řidič vždy těším, až přejedeme hranicedo IT, protože i samotné dálnice mají lepší. Škoda že jsou tam horšíodpočívadla a ten příšerný systém placení mýtného. Ale to je jiné téma.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...