- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A když přestane fungovat motor,vystrčíme pádla a začneme pádlovat.
Pokud nezvládnete hlídat vše uvedené, nepatříte za volant. Mimo tunel toho máte na hlídání úplně stejně
Výjimku ale tvoří reální klaustrofobici, u těch bych povolila řidičák, ale zákaz vjezdu do tunelů :)
A nejlepší jsou ti, kteří před tulem předjedou kamion, zařadí se do pravýho pruhu a pak i když je tam limit 80 tak jedou 70.... Protože v tunelech je většinou zákaz předjíždění nákladními vozidly, tak proč ho zbytečně nepozdržovat.... on přece předjíždět nesmí, trololol
Však on mu to jinej kamiňák vrátí za tunelem. Až začne předjíždět druhý kamion, který jede o 1km/h pomaleji.
S tím striktním dodržováním rychlosti to sedí.
Dost řidičů v tunelech na obchvatu Prahy jezdí v levém pruhu místo 80 raději 70 a tak se za nimi vytvoří špunt těch co by rádi tu 80 využili, což není zrovna bezpečné.
Lepší mít v levém za zadkem SUV, které chce jet 80+ než v pravém kamion, kdyby tam byla aspoň 100 tak by problém s tím, že mě dojede rumunskej kamion jedoucí 90, protože ho radar nezajímá odpadl
Ano, a protože autoři tohoto článku zřejmě rozhodují i o rychlostních omezeních na českých dálnicích, tak je nutné zpomalovat před 100 metrů dlouhým tunelem Valík u Plzně , kterým je vidět skrz naskrz, ze 130 na 80 km/h a samozřejmě je tam RADAR...
Proč se po dálnici musí jezdit téměř stejnou rychlostí jako esíčkem v Blance?
Podobně všechny dálniční tunely u nás. Zatímco v Itálii jsou tunelů stovky, obvykle se tam jezdí 130 a nikdo s tím nemá problém.
Zajímavá je ještě jedna věc - zatímco klikatou Blankou v Praze lze jezdit legálně 70, což je pro ni asi optimum, v úplně rovných tunelech pod Královým Polem v Brně nastavil nějaký chytrák 60 km/h. Že by nějaký bezpečák předpokládal o tolik nižší řidičské umění brněnských řidičů
Brněnský tunel je z kopce a po výjezdu z tunelu je křižovatka, v opačném směru je dokopce a naložený kamion tam může jet klidně i jen 30, protože mu to prostě rychleji nejede
důležité je v tunelech striktně měřit rychlost, protože jinak by řidiči mohli spíše než na tachometr koukat třeba kolem sebe a nevěnovali se dostatečně udržování povolené rychlosti....
me zase stresuji dlouhe uzavirky na placenych dalnicich
V tom pripade at okamzite odevzdaji papiry na urade.
Všeho dočasu - zatím jste zdánlivě zdravý.
Myslím, že omezování rychlosti v tunelu je nesmysl. Pokudsrovnám například Rakousko a Itálii (kam řadu let jezdíme na dovolenou), tak v Rakouskuje všude důsledně omezená rychlost na 80 km/h. Musím tedy zpomalovat, sledovattachometr, po výjezdu zase zrychlovat. Naopak v Itálii omezení v tunelechvůbec nejsou, a to jsou mnohdy v horším technickém stavu, bez odstavnéhopruhu a méně osvětlené.
V Itálii jsem nikdy nehodu v tunelu neviděl, v Rakouskuněkolikrát. Je tedy vidět, kam všechna tahle zbytečná omezení vedou – ke zhoršeníbezpečnosti.
Ono vůbec se v Rakousku cestuje poslední dobou hůře. V duchuvšudypřítomné eko filozofie jsou ta omezení skoro všude, 130 aby člověkpohledal. Kolem každého města je omezení kvůli hluku (Larmschütz) a taky všude tam,kde jsou trochu zatáčky.
V reálu se jako řidič vždy těším, až přejedeme hranicedo IT, protože i samotné dálnice mají lepší. Škoda že jsou tam horšíodpočívadla a ten příšerný systém placení mýtného. Ale to je jiné téma.