Diskuze

Ford Fiesta chce být víc nóbl a stále jezdí skvěle, ale místem šetří

Fiesta je nejprodávanější malé auto Evropy, loni oslavila čtyřicítku a teď přijíždí v sedmé generaci. Stále patří k nejlépe jezdícím autům své kategorie. K tomu přidejte fantastické odhlučnění kabiny. Minusem je trochu stísněná kabina, malá auta dnes dokážou nabídnout i víc prostoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P88a79v10e30l 63K77r68ů42t35a

19. 7. 2017 21:34

Jestli ona fiesta není tak trochu hodně předražená.

2 0
možnosti

co se týče vzhledu, tak velmi konzervativní design Rv

0 0
možnosti

J70a25n 84M93a86c27h56á39č

19. 7. 2017 15:40

No,s tím místem že šetří,jak říká můj syn-je to pjostě fojd fiješta...

0 0
možnosti

Čtyřválec 1,25 DuraTec byl dobrý motor. Vycházel ze Zetecu o stejném objemu. Tichý a spolehlivý. V předchozích generacích Fiesty/Fusiona byl asi nejlepší 1,4 benzin DuraTec. Obávám se, že ten litrový agregát nebude tak spolehlivý - už tím, z jakého množství pohyblivých částí je složen a s jakým plnícím tlakem pracuje.

2 0
možnosti
Foto

EcoBoost je prekvapive drzak. Na to ze je to hrnek a turboeco zrudnost.

Je citlivy na kvalitu paliva a zere pokud chcete ject (7-10l/100km dle objemu zadna mira), jinak s nim nejsou zadne vyrazne problemy

1 0
možnosti

jako 3dveřák to nemá chybu. na 5dveřáku je vidět, že to nění klasická fiesta ale pouze zmenšený focus.

0 0
možnosti

Tenhle trend je vážně na hlavu, přirozený výhled z vozu zamaskovat pidi sklem vzadu a ještě jej olemovat černými pruhy, stejně tak zmenšit na minimum velikost skel v zadních dveřích a přední skla ve dveřích už taky začínají pomalu "proužkovatět". Zato A a C sloupky začínají být čím dál větší. Tak se to vyřeší nacpáním do výbavy asistenty, jako je hlídání mrtvého úhlu, pro jízdu v pruzích a další. Cena vozu tím povyskočí, takže výrobce je spokojen. Už se přestávám divit tomu, že spousta lidí v tom pak jezdí jako slepejši a prostě ty auta kolem sebe nevidí, protože je z těch aut čím dál horší výhled. V této kategorii vozů a v tomto ohledu už vyčuhuje snad pouze Fabia a to píšu jako někdo, kdo Škodovky zavrhl pro jejich nespolehlivost a poruchovost.

1 0
možnosti

ty čené pruhy, to není polepení, to je přesah skla přes karoseriii a její vnitřní polstrování. Já osobně si myslím, že to není o prodejní ceně, ale o ceně za vývoj-menší díry v plechu znamenjí pro vývojáře pohodlnou cestu k vyšší bezpečnosti...jinak nevím, co ještě pamatujete, ale velikostí je tato fiesta větší než fáro 80tých let Lada 1600. Tím chci říct, že většina aut jako škodovky z té doby byly tak malé, že jste měl okna u nosu a tedy i výhled samozřejmě lepčí.

2 0
možnosti
Foto

D93a74n 65R56u58b62í75n

19. 7. 2017 13:22

Americký FIAT. Nuda.

0 2
možnosti

P58a31v16e60l 97K84a55l38u17s

19. 7. 2017 16:31

Není to náhodou článek o FORDu ?

0 0
možnosti
Foto

Tech par korun navic za Focus je lepsi investice nez ST verze Fiesty...

1 0
možnosti

tak je to jen o prioritách. Pokud někdo preferuje dynamiku auta, tak stejně dynamický Focus jako Fiesta ST půjde přes půl milionu, což není "pár korun navíc"

0 0
možnosti