- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli ona fiesta není tak trochu hodně předražená.
co se týče vzhledu, tak velmi konzervativní design
No,s tím místem že šetří,jak říká můj syn-je to pjostě fojd fiješta...
Čtyřválec 1,25 DuraTec byl dobrý motor. Vycházel ze Zetecu o stejném objemu. Tichý a spolehlivý. V předchozích generacích Fiesty/Fusiona byl asi nejlepší 1,4 benzin DuraTec. Obávám se, že ten litrový agregát nebude tak spolehlivý - už tím, z jakého množství pohyblivých částí je složen a s jakým plnícím tlakem pracuje.
EcoBoost je prekvapive drzak. Na to ze je to hrnek a turboeco zrudnost.
Je citlivy na kvalitu paliva a zere pokud chcete ject (7-10l/100km dle objemu zadna mira), jinak s nim nejsou zadne vyrazne problemy
jako 3dveřák to nemá chybu. na 5dveřáku je vidět, že to nění klasická fiesta ale pouze zmenšený focus.
Tenhle trend je vážně na hlavu, přirozený výhled z vozu zamaskovat pidi sklem vzadu a ještě jej olemovat černými pruhy, stejně tak zmenšit na minimum velikost skel v zadních dveřích a přední skla ve dveřích už taky začínají pomalu "proužkovatět". Zato A a C sloupky začínají být čím dál větší. Tak se to vyřeší nacpáním do výbavy asistenty, jako je hlídání mrtvého úhlu, pro jízdu v pruzích a další. Cena vozu tím povyskočí, takže výrobce je spokojen. Už se přestávám divit tomu, že spousta lidí v tom pak jezdí jako slepejši a prostě ty auta kolem sebe nevidí, protože je z těch aut čím dál horší výhled. V této kategorii vozů a v tomto ohledu už vyčuhuje snad pouze Fabia a to píšu jako někdo, kdo Škodovky zavrhl pro jejich nespolehlivost a poruchovost.
ty čené pruhy, to není polepení, to je přesah skla přes karoseriii a její vnitřní polstrování. Já osobně si myslím, že to není o prodejní ceně, ale o ceně za vývoj-menší díry v plechu znamenjí pro vývojáře pohodlnou cestu k vyšší bezpečnosti...jinak nevím, co ještě pamatujete, ale velikostí je tato fiesta větší než fáro 80tých let Lada 1600. Tím chci říct, že většina aut jako škodovky z té doby byly tak malé, že jste měl okna u nosu a tedy i výhled samozřejmě lepčí.
Tech par korun navic za Focus je lepsi investice nez ST verze Fiesty...
tak je to jen o prioritách. Pokud někdo preferuje dynamiku auta, tak stejně dynamický Focus jako Fiesta ST půjde přes půl milionu, což není "pár korun navíc"