Diskuze
Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly
Děkujeme za pochopení.
M10i97c61h32a59l 43H67i64r98k82a
Registrace nových osobních vozidel - 259.693 ks.
Registrace ojetých vozidel kategorie M1 (vozidla, která mají nejvýše osm míst k přepravě osob (nepočítaje místo řidiče) a víceúčelová vozidla (podmínky pro rozdělení víceúčelových vozidel do kategorií M1 a N1 stanoví vyhláška) - 164.422 ks.
Osobních vozidel z CRV za rok 2016 bylo vyřazeno 290.602 kusů, vyvezeno 57.541 ks, celkem tedy 348.143 ks.
Z toho mi vyplývá nárůst - 75.972 ks.
Ale dle přehledu vozového parku v OA nárůst 210.1455 ks. (Všechna čísla z jednoho zdroje - SDA).
M38i54r63e98k 92G86a51j14e21r
Udelal jsem si vypocet a vychazi mne, ze zadnych 210 tisic aut nechybi, proste byla vyrazena z provozu. Ten argument, ze by nemel vozovy park starnout, kdyz pribylo 260 tisic novych aut je chybny. Vsechna auta za rok o krok zestarla, a nova auta tvori mene nez dvacetinu celkoveho poctu. Vyslo mne, ze prumerny vek aut musel nutne stoupnout. Vychazel jsem z klesajiciho poctu aut s vekem az do 41 let starych.
Zajimalo by me, kdo prisel s tou chybnou myslenkou, ze statistika ukazuje nejaky rozpor.
R68a36d35i12m 75H75o21r91č59i65č34k64a
Je to nejlepší reklama, zaměstnanci používají své výrobky. Třeba u Ferrari jako zaměstnanec máte smůlu a auto s koněm si nekoupíte.
J57o48s83e47f 96Š55o59l83t43e89s
Zrovna u nákupů v ČR se nemusí jednat o reexporty. Auta jsou v ČR pro některé zahraniční zákazníky levná, tak je holt nakupují tady a odvezou si je domů.
A64n97t52o92n79í62n 95S15e37b84e53r53a
Je potreba vypocet standardizovat a udelat na nej zakonnou euronormu.
M62a73r95e84k 55K48l51u17f97a
Spíš se zamyslet nad smyslem tohoto a všech ostatních pseudovýpočtů. V tomto článku se píše, že kdyby se odečetlo těch 60.000 aut zaměstnanců Opelu, tak by se v jakési bezvýznamné tabulce před Opel dostala Škoda. Nechápu, co by se tím změnilo? Není to sakra buřt, jestli bude víc vpředu nějakého pochybného "žebříčku" ten nebo ten? Nějaké žabomyší války ......
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč