Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V86o10j92t43ě66c63h 54V82a67š20e19k 6950244449240

K Francouzům coby investorům jsem trochu podezřívavý - viz. Karosa Vysoké Mýto. Opel to měl v německé konkurenci vždy těžké, ale o to je sympatičtější, že to nevzdávají. Přeju Opelu, aby dopadl lépe než naše autobusy.

+21/−2
doporučit
26.7.2017 8:01

M38a82r15t18i28n 54F63i93l82i67p63c18z65y14k 3741241155423

Dotazoval jsem se na Opel.cz, zda podobně jako v poslední době Mercedes-Benz, Škoda, Ford, PSA sníží ceny originálních DPF filtrů na nějakou rozumnější úroveň.

Z Opel.cz odepsali, že neuvažují a že na můj vůz Insignia stojí filtr 59tKč bez DPH, S cenou přes 72tKč tak Opel překonávají pouze Korejci.

+12/0
doporučit
26.7.2017 7:54

Z92d41e21n69ě86k 62H37r45u48b63ý 5505428391926

Vypadá to jako Mazda 6, ale ta je hezčí ;-)

+18/−4
doporučit
26.7.2017 0:18

P10e51t42r 88F71e84i98g21l 5338153200752

Krásné to rozhodně je :-)...

+9/0
doporučit
26.7.2017 0:02

R13a55d87i77m 91S94v13o62b31o12d13a 9673949526802

skoda ze 2.0T benzin nemaji s manualni prevodovkou.

:-/

+8/0
doporučit
26.7.2017 0:29

M82a16r98t53i50n 38P69e17r24o70u85t51k30a 1436813171155

vpředu Mazda 6, vzadu VW CC - klasický příklad ,,inspirace" současného automobilového designu tak jak jí předvádějí soudruzi v na dálném východě.

+5/−1
doporučit
26.7.2017 7:19
Foto

T59o21m58á81š 57B69u71r54a 2384754710965

Konečně po dlouhé době vozítko - vyjma VW - o kterém bych i zapřemýšlel. Sice pořád bachratina, ale už kultivovanější a ne zcela tak ohavná jako produkce většiny výrobců. Jen ne mrzí, že se v detailech - byť propracovaných, nedrží tradice. Ale ano: dle mého je to krok správným směrem. Uvidíme co pan Zákazník.

+4/0
doporučit
26.7.2017 3:30

V47e74r93o29n14i26k15a 34E60x68n46e43r47o73v17á 2166531817299

Další napodobenina Mazdy 6.

+6/−3
doporučit
26.7.2017 1:22

P48e94t96r 18M82i92c97h35a45l 2370984211622

Pěkný Opel. Bohužel asi poslední.

+3/0
doporučit
26.7.2017 11:23

J96a20n 75K95o90n32v26a26l75i82n54k90a 5730251431825

Dvoulitr turbodiesel a jezdí se spotřebou nižší než downsizingové skvosty. R^

Je to pěkné a povedené auto. Plně konkurenceschopné proti Passatu, Mondeu, 508, Superbu atd. Cenově asi jako Hyundai i40, který na něj nemá motoricky.

Jen by mě zajímalo, co na to zarytí fanoušci Opelu, kteří nezřídka kdy francouzskými vozy pohrdají...

+3/−1
doporučit
26.7.2017 7:53

J62o64s11e56f 55N32o11v50a65k 5208352156898

:-)Hezké.

+2/0
doporučit
26.7.2017 0:20

R68o95m61a56n 83H45l36a97v20á24č30e64k 9129713220524

Na prvni pohled hodne podobne jako Mazda 6, ale nejsou jediny, kdo to okopcil - dominantni predni maska a pak ty linie .. chapu, ze se neda odolat a trochu opisovat.

+2/−1
doporučit
26.7.2017 10:57

J51a82n 71P96a64l16á73t 3185342398806

Stejne to PSA zarizne a technologie daji do c6, jako to planuji udelat se zafirou. Skoda sympaticke automobilky, ktera se zacala zvedat.

+2/−3
doporučit
26.7.2017 8:22

Z11d57e50n48ě85k 34F63l91i77n70t28a 9722803431334

Mně se Insignia opravdu líbí. Ale ty ceny. Na první pohled se to tváří jako bomba, která do segmentu přináší snížení pomalu o 100 tis. oproti konkurenci. Ale pak začnete konfigurovat vlastní požadavky a je to v háji. Třeba za mě úplně jednoduše: nechci naftu a benzín s 1.5 objemem taky ne. I v testech je ta 1.5 hodnocená jako šíleně lenivá. A zbývá mi jediná volba - 2.0 turbo 191 kW. Abyste tenhle motor mohli mít, musíte si vzít minimálně druhou nejvyšší výbavu Dynamic a šup, jste na ceníkovce 963.300,- a to jsem tam ještě nepřidal ani prd. Jakmile člověk začne jenom trochu vymýšlet (přidával jsem hlavně položky zaměřené na řízení a audio - prostě aby s tím autem byla zábava, žádné jízdní asistenty, které mi to vysloveně nenutí), máte velký problém se dostat pod 1,1 mil. Nakonec ta samá cena jako Superb 2.0 TSI 162 kW, o něco levnější než 206 kW. Takže to nakonec zase bude jen rozhodnutí podle vkusu.

+1/0
doporučit
26.7.2017 10:09

D75a65v35i59d 82M29a96r56k66o40v31i26č 1731632242290

Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.

+1/0
doporučit
26.7.2017 8:47

L36i89b78o48r 70M86a29c60h37a51l21e18k 1874215705168

Autobahn se jako vsechna nemecka podstatna jmena pise s velkym pismenem. Clanek je pekna snuska reklamy, s nezavislym nazorem novinare to nema nic spolecneho. Myslete radeji na pravopis, nez na penize, panove.

+1/0
doporučit
26.7.2017 6:57

K56a46r75e93l 62N47e64d80o59p92i80l 7558136479274

Pěkně, ale bohužel Opel, teď navíc zabozroutsky.

+2/−8
doporučit
26.7.2017 0:28

P23e56t97r 45M89i63k84o82v88i45č 8734318419

Mám 1,8 benzín insignii v základu za 375.000 bez DPH, linat, ale konečné svezení fantazie, jezdím pod 8 litru a vysledek, super, sedí na prdeli skvěle. Místo v kabině nula, odložení čehokoliv špatné, ale neměnil bych. Kočár, sedí na silnici a skvostné jízdní vlastnosti.

+1/−2
doporučit
26.7.2017 0:45

J17o87s67e54f 68V24o69s36i86c29k65y 4883347966873

Insignia, predtim Vektra, predtim Omega, to jsou cistokrevne americke auta, v Evrope pouze smontovana. Jsou odvozena od Buicku Le Regal a la Crosse. Jsou tak lacine, pac se vyrabi v obrovskych seriich !

0/−15
doporučit
26.7.2017 5:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.