Diskuze

V Německu chtějí auta s cinknutými TDI vyhnat ze silnic

Naftové vozy koncernu Volkswagen vybavené softwarem pro falšování údajů při měření emisí by mohly přijít o registraci, pokud jejich majitelé odmítnou aktualizaci softwaru. S odvoláním na dokumenty Spolkového úřadu pro motorová vozidla (KBA) to napsal německý magazín Focus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měli se soudit, navozit auta k prodejcům a chtít peníze nazpět, jako v Americe nebo jsme jini lidé?

0 0
možnosti

Za první vydělané peníze jsem si přesně před 8 lety koupil nádherné auto - Tiguana. Jezdím s ním jen 10000km ročně. Díky VW znám všechy servisy v okolí. Parsklé řemeny dnes po 3 letech, děravé hadičky, zatékání do auta, vyhořelá elektronika po 3,5 letech. Po 32 tisícíh výměna motoru. Nic mi VW nedal. Znal problémy s touhle sérií ale nikoho nesvolával jako Toyota - teda jen jednou, kdy se pokazila jakási Lambda - na Slovesnku mi udělali diagnostiku za 20 euro a za 50 by ji vyměnili. Neměli ji. Poté v Čr jsem za to samé zaplatil 5 tisíc a za měsíc mi přišel dopis, že to zdarma u všech vyměňují, ať se dostavím do servisu.

Nyní zaplať Pán Bůh mi auto jezdí dobře. Co když se po tom přečipování něco začne kazit? Vždyť VW 3 roky po koupi s najetým 30 kily nepřispěje na výměnu vadného motoru ani korunu!!!!

0 1
možnosti

To jsou zase trochu pohádky a nebo s tím jezdíte někam ke garážistům a tam je logické že vw nic platit nebude. Kdo jezdí pravidelně do autorizáků, tomu se měnil motor v rámci kulance výrobce samozřejmě zcela zdarma a naprosto běžně (např při náběhu downsizingových tsi šlo o tisíce ks jenom v ČR). To samé svolávačka na díl - pokud by se prokazatelně měnil před akcí, v rámci kulance by to bylo kompenzováno.

To pochopitelně funguje jen u zákazníků autorizovaných servisů, které o tom dobře vědí a dělají ve vlastním zájmu maximum pro to aby to tak fungovalo - jsou to pro ně zajimavé a snadné peníze které jim zaplatí výrobce či dovozce a především obchod jako takový - v opačné variantě z toho nemají v podstatě nic, protože nikdo není takový blázen aby ze svého platil nový motor a jeho výmněnu v cenách originálních dílů a práce autorizovaného servisu.

4 0
možnosti

P61e14t91r 21M42i35c18h59a67l

29. 7. 2017 10:18

Německo chce trestat občany za podvod výrobce? Fakt super.

0 0
možnosti

Ne, německo trestá občany za neuposlechnutí výzvy dostavit se na svolávačku.

0 0
možnosti

tolik vraků jezdí po silnicích evropy a oni chtějí likvidovat funkční auta8-o a to těm zeleným bláznům nevadí-takové mrhání surovinami a ničení prostředíRv

6 0
možnosti

J56i52ř92í 45N27o54v70á48k

28. 7. 2017 17:09

Německý establishment se zločinně spolčil s WW proti svým ovčanům, kteří byli podvedeni a jako jediní za nic nemohou. Jediným správným a spravedllivým řešením je vrátit plnění jako v USA.

2 1
možnosti

Až bude legislativa EU a US shodná a dojde tedy k nějakému porušení tak pak ano, v současné chvíli není v EU ke kompenzacím žádný legitimní důvod a dobrovolně to prostě žádná komerční firma dělat nebude, tím spíš že na prodejnost to žádný vliv nemá a stoupají.

2 0
možnosti

K35a31r65e25l 37P67l19š96e17k

28. 7. 2017 16:59

Nejhorší na celém článku je přístup od Auto Škoda a ministerstva dopravy. Prohlásit jako Škoda Auto, že nevidí důvod pro odebrání registrací u aut bez aktualizace softwaru či že lze "vozy používat bez omezení i před provedením technických úprav" ,to už je hrubé pohrdání občany a jejich zdravím, jen když přihlédneme k faktu, že auta bez úprav chrlí do ovzduší několikanásobně vyšší emise než s jakými byly původně díky nelegálnímu software homologovány...

A i ministerstvo dopravy jasně deklaruje za jakou stranu "kope". Prohlásit jako pan Neusar, že "nechceme pokutovat majitele, kteří si koupili auto v dobré víře" evidentně vychází z principu potrestat poškozeného ještě jednou a nikoliv ze snahy potrestat pachatele. Ano, auta by se měla odebrat, ale veškeré náklady a pokuty by měly jít za výrobcem, nikoli majitelem.

A z těchto dvou prohlášení musí být každému zcela jasné, jak celá věc u nás dopadne...

1 4
možnosti

Vyjádření obou institucí je logické - taková jsou fakta a na základě nich oni jednají a jinak nemohou.

1 0
možnosti

Jednak jsem si sám analyzoval porovnání diesel - benzín, jednak byla nějaká i na netu, diesely byly "výhodné", pokud roční nájezd byl 20 000 - 30 000 km a vyšší. Což mají tak max auta ve firemních flotilách. A to se nepočítalo s vyššími náklady na údržbu podvozku, apod., protože diesely byly těžší.

0 0
možnosti

P55e55t50r 18S41u25c34h35ý

28. 7. 2017 16:41

nemyslíte měsíční nájezd? Myslím že 20000 - 30000 ročně najede snad každé služební auto, a i většina soukromých aut (pokud se nejedná o druhé auto do rodiny)

1 0
možnosti
Foto

J29i46ř45í 66L61i52b61e51r

28. 7. 2017 16:24

Jaký podvodný sofware? Emisní testy přece absolvovaly tato auta bez problémů, a to přesně podle stanovených podmínek testu.

5 2
možnosti

Ten SW dokázal rozpoznat připojení diagnostiky a upravil výstupní data, tedy podvod jako hrom.

1 5
možnosti

Evidentně většina diskutujících nemá ani za mák zdání o čem diskutuje. Problém VW byl v úpravě softwaru na měření oxidů dusíku. Protože emise oxidů dusíku jsou součástí homologace v USA, měl a má VW hlavní problém tam. V Evropě u dieselů nebyly oxidy dusíku měřeny, takže v Evropě to není na výměnu auta neb výrobce kupujícímu žádnou limitní hranici emisí oxidů dusíku nesliboval.

1 1
možnosti

Tak proc kdyz jede kolem VW se zakuckam?

1 1
možnosti

J33a14n 42K98o43m20r85s36k27a

28. 7. 2017 15:58

To odškodnění v USA je za to, že jim VW lhal se skutečnou hodnotou emisí (nejde o konkrétní hodnotu, ale o to, že byla vyšší než deklarovaná) a USA pak na základě toho dávali slevy na prodané vozidlo.

Tzn. odškodnění musel VW platit, protože daňový poplatník (USA), nepřímo skrz stát, platil slevy (federální peníze) na auto. A za druhé za to, že lhali. Říká se, že v USA je lhaní druhý nejtěžší federální zločin, hned po vraždě.

Nic takového v EU nefunguje. Takže tady žádné odškodnění nebude. Maximálně, v důsledku politiky, něco zakáží.

5 0
možnosti