Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a87n 57K72o63n26v18a97l83i94n45k90a 5510861271565

Ano. Tady je svět ještě v pořádku.

+12/0
doporučit
27.7.2017 8:06

M39a44r90t40i67n 23K91o14ž70í67n 1755536331910

To je parádaR^

+6/0
doporučit
27.7.2017 1:38

P42e45t30r 42B90á96č18a 8825906305915

Maserati proste umi R^

+4/0
doporučit
27.7.2017 19:49

P25e59t53r 85K55o10n61v80a61l45i61n44a 1685475468270

slint

+2/0
doporučit
27.7.2017 9:49

P89a96v20e91l 25G64ö48t73z13e 4983532772435

Ty megamezery mezi dvermi a karoserii to ma porad predpokladam. Auto je to samozrejme nadherne, stara motorova skola, ale to zpracovani na nekterych mistech je katastrofalni.

+1/−2
doporučit
27.7.2017 10:39

J64i19ř51í 74N80e23u36m46e13i19s85t24e17r 2712565733961

Design bohužel slabší, jak je už u Maserati posledních 25 let zvykem. Proti F 612 nebo Aston DB/Vantage těžká nuda. Zlaté časy Bory a Meraku už nikdo nevrátí.

0/−7
doporučit
27.7.2017 10:31

J83a25n 10H10á97l89a 8745655530517

Krásný auto...

Akorát jestli autor recenze tak nutně potřebuje rušit sousedy po desáté večer (a ještě k tomu na vesnici), tak by si měl dojít k psychiatrovi, nebo si svůj mindrák z toho, že na tohle auto nemá, řešit jinak.

0/−5
doporučit
27.7.2017 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.