Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V10i46k22t66o23r 38L58o56j18í48k 9737178959851

Skoda, ze tam ty motory nejsou dva, byl by z toho pekny dvoulitrovy sestivalec. Takhle je to sici stroj na benzin.

+27/−1
doporučit
2.8.2017 13:05

P72e13t94r 66D23o74k34t74o70r 6346431898929

dát půlmilion za tříválcový litr. Jenže svezení to rozhodně nouzové není. Pro maminkovské ježdění mezi školou, nákupy a prací a k tomu dvakrát do roka na dovolenou to je akorát

To na ídnesu autoři tolik vydělávají?? Půl mega za maminkovské ježdění je docela ranec peněz a docela by mě i zajímalo, kolik výbavy, která je fotkách ( auto klima, stahování oken vzadu ) je v tom autě za 500 tisíc:-/

+16/0
doporučit
2.8.2017 13:05

J31a95k19u25b 16F91e14i48f85a87r 7509819126969

Na popojíždění po městě to určitě stačí. Posadit do toho 4 lidi a nějaký náklad a jet na výlet už bude asi očistec.

+16/0
doporučit
2.8.2017 11:38

M61a62r10t10i68n 64K62o49ž16í54n 1225836831380

Litrový tříválec. Ještě by to chtělo junior verzi s třídecovým jednoválcem ;-D

+9/0
doporučit
2.8.2017 19:48

L21u78k76á29š 17K61m46e91n42t 5819137574100

Město s trvalým pohybem přes semafory, přechody nebo v kolonách je poslední místo, kam bych to auto doporučil. Stačí mi zkušenost jak se v takovém prostředí chová relativně lehká O3 s 1.2TSi (1230kg). V koloně je to za trest. Na jedničku to hopsá jak na gumicuku, na dvojku to nejde, protože otáčky motoru při 15-20km/h jsou pod 1500, kde netáhne turbo a malý motor na těžkém převodu je mrtvý. Při zapnuté klimě je pak v klinické smrti přibližně až do 1700 otáček, než táhne. Takže pojíždění v koloně dopadá tak, že buď poskakujete na té krátké jedničce, nebo to taháte na dvojku ale přes spojku, což je taky dlouhodobě prasárna. A obecně se zapnutou klimou je jízda po městě, kde neustále stavíte (semafor, přechod atd.) a zase se rozjíždíte docela opruz. A ten litrový motor, kterému turbo zatahuje až ve vyšších otáčkách než u 1.2TSi rozhodně bude doslova libový opruz po městě. Do města ideálně větší objem, nebo diesel, který ale bude celkem trpět při prakticky trvalém provozu za studena a nebo v automatu.

Sláva to nebude ani na dálnici, kde vyšší konstrukce způsobí vyšší odpor vzduchu. Koně začnou rychle chybět a spotřeba půjde nahoru, pokud by to někdo chtěl honit. Ono obecně tyto motory pro pravidelný dálniční provoz nejsou dobrá volba. Tam poslouží ideálně diesel.

Ale poměrně slušně by se s tím dalo jezdit v běžném meziměstě mimo dálnici. Tam to bude fungovat dobře, bude to tiché, bude to mít dobrou spotřebu, koní to bude mít dost i ve více lidech a odpadne otravný projev malých turbomotorů při častých rozjezdech.

Obecně ten litrový motor by pak vadil už jen díky typickému projevu, jaký mají tříválce. Divný zvuk, podivný neurvalý projev oproti čtyřválci, vibrace ... prostě pro mne má čtyřtakt mít minimálně 4 válce.

+9/0
doporučit
2.8.2017 17:32

R84o62b22e63r26t 38H72e21l70e34m74b35a40i 9814893634139

Moda alla SUV su pre automobilky pozehnanim a zlatou banou, normalny hatchback date na vyssi podvozok, pridate vacsie kolesa a cena vyssia o 30%, supis, vybavene.

'dojem bezpečí a robustnosti daný vysokým posazem' - skutocne len dojem.

+7/0
doporučit
2.8.2017 13:41

L31i17b74o36r 17B20a31š73t50ý59ř 9539281797965

Důstojný člen kolon na silnicích,neschopný předjet na státní kamion,potkávám je každý den,natlačení na sobě tak že je nemožné přejíždění....Rv

+6/0
doporučit
2.8.2017 20:43

M52a67r79t10i36n 52P38e83l21u72c67h 5865141507871

Jistě, jen ať mě pisálek zkouší přesvědčovat, že litrový tříválec je přesně ono a dokonce 115 koní, aby to netrhalo silnice, pozor!!! ......

+6/0
doporučit
2.8.2017 19:51

R35o71b82e88r21t 73M37a30t92u73l40a 8487239656835

Důstojný třívalec je akorát v sekačce a možná v mini autě, ale ne v té obludě. Článek jsem nečetl, protože když je pitomost už v nadpise tak nevidím důvod

+5/0
doporučit
2.8.2017 17:09

M53i40r73o80s16l55a39v 54V46y34k28o19u44p16i48l 3120696423485

V naší republice jezdijó fšici zásadně v 1,9 Tdí bez filtra pevnéch částic a nic jinýho taky neuznávajó, teda kromě traktoru a Hummeru.

Fšecko vostatní só šicí stroje, jak řiká tady vodborník pan Lojík, automobilové expert ;-D

+6/−1
doporučit
3.8.2017 11:19

R78a76d64e17k 15Ž68i31ž73k16a 9696875384720

je to zakladni motorizace a za takovy vykon se drive nestydela kdejaka 1.6-1.8 a jak se vesele jezdilo.Kdo chce jezdit rocne 50tis tak je jasne,ze si vybere jinou motorizaci.Proste zaklad vic nez dobry.

+5/−2
doporučit
2.8.2017 20:44

M10i67l41a93n 16N96ě94m58e79c 1345570696116

Ta Seat? Tříválcovou propagandu radši nechat být...

+3/0
doporučit
2.8.2017 11:13

O39n30d80ř89e13j 96N98o44v87á28k 9467354149589

ani oni nemohou popřít, že 115 koní výkonu není pro 1,3tunové auto málo

++

ono ani tak nejde o koníky, ale o to, jak jsou silní .... a samozřejmě záleží taky na zpřevodování ...

To je jtako haťapka - slaboulinký motor - nicméně upravený tak, že ve městě s jedním / dvěma lidmi bylo auto svižné ... jakmile člověk vyjel za město a v autě bylo vícero lidí, v prvním prudčím kopci / na dálnici - tomu rychle došel dech a spotřeba razantně stoupala !!!!

Takže - možná 115 benzinových koní není - v některých situacích - málo, ale pro běžné používání (nikoliv pouze jako městské SUV) jsou nepoužitelné, popř. spotřeba poroste velmi razantně ....

+4/−2
doporučit
2.8.2017 11:11

K49a69r66e18l 61M28a51z13a22č 3427153736839

Nevím, jak tento motůrek ale vlastní zkušenost s 1.2 TSI v Yettim v automatu po městě a v zimě - spotřeba 12,5 litru. Dvoulitr atmosféra mi žere 9.

+4/−3
doporučit
3.8.2017 13:15

B67e54n29e93d15i75k47t 50B83r12e71j87c93h84a 9809302164887

Pokud bude mít ten "automobil" s 0,999 tříhrncem 10ti letou záruku bez omezení najetých km,

pak tomu uvěřím.....

+2/0
doporučit
2.8.2017 19:56

J56i64n55d88ř23i25c95h 51L59u35k18e47š 3849394223410

Když jsem pod dva příspěvky o maminkovském ježdění do školek a popojíždění po městě napsal, že tenhle přímovstřikový, turbem dopovaný tříválec dělá NOx a saze podobně jako diesel, který tady denně pranýřují a v podobném provozu v centru měst jste s TDI téměř vrah, tak mně to smazali...

+2/−1
doporučit
2.8.2017 22:13

M88a68r34e41k 58J66a18n57e46č96k77a 1237766473311

Čekačka na tohle 1 rok? 8-o Vždyť je tolik lepších aut. Pokud auto doslova na "škrábání se k chalupě", tak je Duster mnohem lepší volba v poměru cena vs. výkon.

+1/0
doporučit
3.8.2017 0:53

J96i33n85d49ř28i94c54h 38L33u52k55e49š 3399124973720

To je hezké jak je tu každý den o smrti dieselů, o tom jak zabíjí, jak jich mají statisíce vykuchaný filtr, jaký strašák je EGR, DPF,. A na druhou stranu nám tu chválí oturbený přímovstřikový tříválec v takové krabici (mimochodem na NOx a saze taky žádná sláva). Není to blázinec?

+1/−1
doporučit
2.8.2017 22:03

P59e56t14r 26N56o88v56o31t47n17ý 9181919440115

Do motorky by ten motor byl asi dobrej...

+1/−1
doporučit
2.8.2017 21:51

M29i14r37o38s84l61a44v 20V27y85k60o44u81p84i19l 3370166583735

Pan Lojík (nejvíc doporučovaný příspěvek) je zastáncem tzv. staré školy, která nepřipouští další vývoj motorů a jediný ideál je 1,9 TDI případně parní stroj.

Předpokládám, že i telefon má polní, protože zmenšováním do dnešních rozměrů ztratily tyto přístroje patřičný výkon a není nad pořádnou 10 kg. mašinu :-):-):-)

+1/−2
doporučit
3.8.2017 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.