Diskuze

Škoda má konečně nového šéfdesignéra, autora současných volkswagenů

Novým šéfdesignérem značky Škoda je Oliver Stefani, který prožil celou dosavadní kariéru u koncernu Volkswagen, stejně jako jeho předchůdce Jozef Kabaň. Stefani naposledy působil od roku 2006 jako vedoucí designu exteriéru značky Volkswagen a vedení studia v Mladé Boleslavi převezme od 1. září.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a68n 60M56a49l14ý

3. 8. 2017 5:48

DNES třicetiletý možná ano, DNES pětiletý bohužel nikoliv. I to je současný vývoj.

0 0
možnosti

Tak koukám, že v té Škodovce nebude českého nic - management a služby jsou cizinci, a i ti dělňasové na pásech jsou cizinci, ale z druhé poloviny Evropy Rv

0 1
možnosti

M36i82l26a59n 15K11r68á10l

3. 8. 2017 6:10

tak s tím sakra něco udělej

1 0
možnosti

Ach jo, tomu babralovi bych nenechal navrhnout ani krabici od bot.

0 0
možnosti
Foto

Hra se světlomety, zadní klapkou nebo světly je docela zbytečná. Z moderního auta má být co nejlépe vidět kolem dokola, má mít pohodlné a bezpečné sedačky, ovládací prvky tak, aby neodváděly pozornost od vozovky. Aerodynamika je dnes samozřejmě také respektována, ale není to priorita.

Moderní auto musí být tak stavěné, aby se běžné servisní úkony mohly dělat bez velké demontáže. V dlouhé době životnosti jsou náklady z velké části náklady na servis a opravy. Ty je třeba vždy předem při konstrukci vozu co nejvíce redukovat.

0 0
možnosti
Foto

Obal prodává. Prémiové vozy nejsou průbojníky na trhu, to je něco spíše pro hochštaplery. Prémiový vůz působí především hodnotně jak při pohledu zvnějšku, tak i v interiéru. Není také jenom jepicí, končící v příští sezóně.

Fantastické tvary lze přenechat Fiatu, Renaultu, Nissanu a dalším tvůrcům neobvyklých forem. Dnes třicetiletý Mercedes ve srovnání s třicetiletými módními výstřelky z jihu Evropy nebo z Japonska přesvědčí svojí kvalitou i vzhledem.

4 1
možnosti

Hmmm z bláta do louže. Nic nového nepřinese.:-/

0 0
možnosti

VW je konzervativní, Škoda je konzervativní, ale na mě je design Volkswagenů usedlý a mdlý až moc...

Bylo by škoda zničit slušně rozběhlou škodovku úplnou bezduchostí.

0 0
možnosti
Foto

Škodovka má proti VW o poznání lepší pověst jako držák, je v montáži o něco přesnější, rezaví méně, i cenově je o fous výhodnější. Popmáhá také ta příbuznost s VW, poslouží jí i velmi hustá síť servisů VW.

2 1
možnosti

Vždy když hledám synonymum k termínu "neurazí nenadchne," tak si v první řadě představím design vozů Volkswagen. Obzvlášť v posledních letech mi přijde jejich vzhled naprosto nudný a sterilní. Jakoby se jejich designéři báli cokoliv vymyslet a nějak experimentovat.

6 0
možnosti

Nejen nějaký ten design... ale také (a HLAVNĚ) aerodynamika je ceněná... ;-) R^ ... a ta u současných vozů VW funguje náramně! ;-) ... (přesedlali jsme nedávno z vozu Škody na vůz VW, takže můžeme porovnávat).

0 0
možnosti

Nevím, jestli je aerodynamický tunel na zahrádce tou nejpěknější ozdobou, ale je to každého věc;-). Možná je v něm dobrá grilovačka;-).

Síla motoru v běžných osobních vozech přebije vše ostatní a aerodynamický hluk odstíní především kvalitní odhlučnění kabiny. A porovnávat spotřebu u dvou aut s různou hmotností a motory je ošemetné.

2 0
možnosti

takže se podílel na modelech VW, které škodovka s Kabanem převálcovala. To je teda výhra

2 0
možnosti