Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R63o20b77e34r51t 36M64á68s27l60o 1781271987877

Politika v Německu je hlavně naprosto odtržená od reality.

Nastavováním emisních norem počínaje, přes vypnutí jaderných elektráren a představami o islámu konče.

+25/−7
doporučit
3.8.2017 0:28

K24a38r72e82l 44N60o72v86á50k 8764241120676

Tak furt lepší, než když je příliš propojená s výrobou letadel, ponorek, tanků a děl...

+12/−1
doporučit
3.8.2017 1:53

D90a26v53i74d 32Z75a57j70d95á75k 8665792420151

V Nemecku propojeni na auta, v USA na zbrane a v CR na vsechno, co se da podojit.

+8/0
doporučit
3.8.2017 9:10

J42i81ř34í 77E82r23b42e51n 1663634276657

A pracoval pan politolog Lange taky někdy v průmyslu, nebo o tom umí jen řečnit?

Ono dělat ve vysoce konkurenčním hi-tech oboru, kde stačí jedno malé zaváhání a můžete ohrozit existenci celé firmy, je něco jiného než hnidopišit a pohoršovat se nad tím, že si někdo dovolí kooperovat a domlouvat se za účelem lepšího vývoje. Pan politolog Lange by měl ukázat příklad, kdy vlivem dohody průmyslníků s ekonomy, politiky a úředníky došlo k zaostávání technického rozvoje.

+6/0
doporučit
3.8.2017 11:53

J91o52s86e94f 74Š65o60l20t20e92s 8944848300553

Tak bylo by zvláštní, kdyby nebyla politika úzce propojená s motorem ekonomiky. Německo je třetí největší výrobce aut na světě.

+4/−1
doporučit
3.8.2017 6:39

J12i22ř57í 58S40e76h11n78a48l 6185678622816

No jak to tak ctu tak jste mimo uplne vsichni. ABS nevymysleli ani u GM, ani u Mercedesu. Prvni funkcni ABS mel uz Jara Cimrman u zebrinaku. A pokud je mi znamo, airbag z koziho mechu tam mel taky. S-klasse to samozrejme mel az mnohem pozdeji. Jestli nemci Cimrmanovi branili v inovacich nevim, ale mozne to je.

+2/0
doporučit
3.8.2017 12:59

P60e10t37r 97M86a82r79e87č62e94k 1393251559688

Vždyť to byly především němečtí výrobci. Kdo přicházel nejčastěji s novými technologiemi a nápady. Být to na frantících nebo taliánech tak se auta ještě stále startují klikou.

+4/−9
doporučit
3.8.2017 0:48

J48a20k57u60b 77F75e69i65f83a20r 7889619476279

Stačí si položit otázku, kolik automobilový a návazný průmysl zaměstnává lidí. Pak je jasné, proč to tak je.

+1/0
doporučit
3.8.2017 14:01

P82e83t33r 22H24o65r32á21k 1329193259954

Nemá smysl se doprošovat, jestli diesely budou smradit o 30 % méně nebo ne. Pořád to bude podobný hnus. Od dalšího měsíce se může srovnat zdanění nafty a benzínu a problém je vyřešen. Nafta bude o dvě koruny dražší a sociálové v dieselech budou shánět benzín.

+1/−2
doporučit
3.8.2017 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.