Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e87t60r 10H33a85l37í11k 3427812893299

tak slovo zahranacený vidím poprvé a je to příšerné. Takové slovo ve spisovné češtině neexistuje. Když to zadám do google, používá to jen jediný člověk, Dvořák z idnes. Myslím, že by se v novinách neměla prznit čeština.

+14/−1
doporučit
8.8.2017 1:16

J10a64n 37S86z72a96m53a10r43á83n85s97z11k92ý 1492882467118

Trivalce me fakt neberou....

Male penize vidim jinak , treba obyc duster ....

+11/0
doporučit
8.8.2017 0:40

P74e98t16r 31K62r12á37t13k79ý 5459616916331

Pasažéři sedí výše a mají pocit lepšího přehledu nad provozem...hmmm, až za pár let budou mít všichni suv, protoze nic jiného na trhu ani nebude, tak se začne vyrábět co za auta, aby byl ten "lepší přehled"?

+8/0
doporučit
8.8.2017 8:26

J71i14ř10í 56N26e82u13m95e36i47s41t74e15r 2122615983391

Říkáte městský teréňák, ze kterého není vidět? Nic lepšího do města neznám.

+7/0
doporučit
8.8.2017 7:45

P46e48t64r 41S16p90a22t77z11i35e58r68e26r 7184472515604

proč nadáváte tak moc na tříválce? to že tam není jeden válec tomu motoru nemusí nijak snižovat na kvalitě proti čtyrválci...asi málo těch rádoby hanilů co v tom v životě nikdy nejeli zapomínají na tříválec ve wartburgu a tam ten motor dobře šlapal dlouhá léta...pak i na tříválec v zemědělské technice jako je třeba zetor 5211 nebo 5245...a jací to jsou pracanti do dnes...tak nechápu to nadávání na tříválce.

+5/−1
doporučit
8.8.2017 7:40

J23a93n 10R46i32e15g42e15l 1474606735552

v německém balení se totiž skrývá francouzská technika - tak tohle mluvi za vse :)

+6/−3
doporučit
8.8.2017 7:49

Z56d98e75n14ě50k 97M23á37č90a65l22a 1863775259560

Jestli to má ve vínku z Francie cokoliv z vlastností jako má můj služební Peugeot 301, tak bych to nechtěl ani zadarmo.

+6/−4
doporučit
8.8.2017 11:47

M54i36l19o39š 92K33r54č87m66á97ř 2917235427316

velké auto? 410 l zavazadlový prostor, 45 l nádrž

+3/0
doporučit
8.8.2017 13:52

T36o67m39á47š 32V53a35l82d64e75r 7193340249

Auto 4,2m dlouhé za 390K Kč v základu je levné? Znám i levnější.

+2/0
doporučit
8.8.2017 13:54

J68a57n 80S22t68u17h58l 1872774372

Taky jsem dosud k tříválcům přistupoval velmi skeptický, ale poté co jsem ho zkusil v 3008, aniž bych předem věděl co má za motor, tak jsem změnil názor.

+2/0
doporučit
8.8.2017 8:45

M30a79r31c12e21l 18S15t57a83r79ý 9158644963819

velké auto? co tam hulíte?

+2/0
doporučit
8.8.2017 8:33

P49e55t70r 31M71i70c43h29a68l 2190854401842

Další krám nacpaný serepetičkama s tříválcovým vibrátorem.

+3/−4
doporučit
8.8.2017 7:31

J84a33n 16D83l42o58u40h19ý 7664109500249

Tohle auto ma s opelem spolecnej akorat interier. Zbytek vcetne motoru jsou frantici. Takovej opel si opravdu nekoupim! Chci mit pod kapotou osvedceni ecotec a ne nejakej francouzskej kram. Ze sirsiho pohledu to tedy merivu nenahrazuje naprosto v nicem vcetne pouzite techniky. Tohle si koupi clovek, ktery si chce koupit suv a neni to "oplista". Ale tak treba to je cilova skupina pro tohle auto ;-)

+2/−4
doporučit
8.8.2017 9:46

L74u59b28o35š 53H18o14r59á97č72e22k 4458365260163

Tak velké auto ? 421 cm, možná oproti Smartu.

+1/0
doporučit
11.8.2017 10:29

L93i10b21o22r 26M79o32u29č33k77a 1958717165662

kdyz ta SUV jsou posledni dobou bez napadu ., jedno jak druhe ...Rv

+1/0
doporučit
8.8.2017 11:39

L72a81d54i30s16l95a21v 24B93e24r10o80u79n86s22k20ý 1697562263516

tříhrnky si strčte někam, ať mají výkon jakýkoliv!

+1/0
doporučit
8.8.2017 6:46

M45i18r54e87k 34Š43t51e39f93a57n 9579459979928

musím uznat, že vzhledově se mi auto líbí moc, techniku nechávám stranou, oproti slavné Škodovce s motorem 1.0 je to stejně lepší

+1/−1
doporučit
8.8.2017 17:51

J34i89ř67í 25B30o29č94e78k 6169964215446

fuj, to je hnusný auto.

0/−1
doporučit
10.8.2017 21:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.