Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V56l22a16d62a17n 49K25a12h18a39n 9391344704802

To byly penize Jardy!!!

+18/0
doporučit
4.8.2017 0:27

V21í43t 67K40u89č50e32r42a 6974589919942

Hmm, to je asi taková pravda, jak když Vodafone píše že používá pouze "zelenou" elektřinu.

+17/0
doporučit
4.8.2017 7:45

L51á51ď23a 83V76r71a33n44ý 7518748938167

A teď milá EU co s tím? Z masivních průmyslových odvětví i s výrobou je v EU hlavně autoprůmysl. Ostatní se již zlikvidovalo do Asie.

Každým takovým zjištěním se zbržďuje rozvoj koncernu VW a staví se do nedůvěryhodného světla. Jak dlouho ten tlak (i když oprávněný) vydrží než začne škrtat?

A proč? Nesmyslné cíle a nesmyslně položené dotace.

+18/−2
doporučit
4.8.2017 8:08

J88o46s15e81f 72B56a43b43k54a 3760939832287

A co si mám Ivane Ivanoviči představit pod takovým pojmom "levné peníze"8-o?

+14/−1
doporučit
4.8.2017 6:28

P90a54v41e63l 97R29e20z20n65i35c40e34k 3455154934822

a medialni masaz pokracuje.

1. ta auta nebyla cinkla, resp ty motory nebyly cinkle - pozadavek znel ze v konkretnim detailne popsanem mericim cyklu musi splnit nejakou normu a to splnily

2. samozrejme ze je vyvinul za penize EU, protoze EU tlacila na vyvoj aut ktera takovou normu splni a sypala do (nejen) VW penize aby jim s tim pomohla (s vedomim ze je to kravia - alespon ti co maji elementarni znalosti fyziky toto vedomi meli)

cili VW je v tomto medialnim kolotoci spise peknej fackovaci panak a nejvic popela by se opet melo sypat na vseznalky z vysokych postu EU a EK...

+29/−9
doporučit
4.8.2017 10:12

R94e85n15é 53P30t35á17č76e74k 3971649133250

proč průšvih? dostal peníze, aby vyvinul motor s nízkými emisemi... a co udělal? vyvinul motor s nízkými emisemi... že jsou nízké jenom v testovacím režimu a díky softwaru? no a co? spotřeba podle techničáku je taky jen teoretická hodnota, neměří se tak, že by s každým autem najezdili tisíc km ;-D

+14/−2
doporučit
4.8.2017 9:20

R11o67b33e32r38t 44M18a35t24u40l63a 8377799576215

V Evropě žádná cinklá auta nejsou, protože evropskou legislativu vůbec nezajímá co z toho v reálném provozu leze. Jenom mě překvapuje jak je možné americkou legislativu bez schválení vymáhat v Evropě a ještě k tomu úspěšně... To, aby si člověk nastudoval i americké právo, kdyby se někdo podle něj rozhodl prodávat i rohlíky

+13/−2
doporučit
4.8.2017 5:26

R68o75m78a73n 48P56o49l32á73č58e20k 5246789435

Už německá vláda schválila záchranný balíček pro VW z kapes vsech daňových poplatníků ? :-D

+7/0
doporučit
4.8.2017 17:59

P97a93v14l19a 52K42v13a12p89i37l79o78v51á 7409588344947

Mně by zajímalo, kdo tule kampaň proti dieslům financuje? Odkud jsou tyto bohulibě investované peníze? Zelené, modré, růžové ...

+14/−5
doporučit
4.8.2017 7:58

L18a65d40i96s11l58a18v 63H91a36š19k22a 4173586111190

Mám rád půběh výkonu naftového motoru a ani by mi nevadila vyšší spotřeba výměnou za nižší emise NOx.

+11/−3
doporučit
4.8.2017 6:18

P41e20t31r 21M94a76r55e31č41e95k 1983311179978

Pořád lepší než kdyby ty peníze, jako spoustu jiných, poslali teroristům z Hamasu. Mimo to, podle obsahu článku, tuto domněnku uvedenou v titulku, VW popírá!

+12/−4
doporučit
4.8.2017 7:48

J25i37ř65í 92T78e26p77r 4837890395215

Oni fakt chtějí zlikvidovat kontinentální autoprůmysl a vyklidit prostor pro číňany. Rv

+7/−1
doporučit
4.8.2017 9:28

T81o42m29á94š 52V87a27l47d68e30r 7293620579

Stejně mi připadá, že EU a jejich komise kašlou na spotřebitele, ale jen vedou byrokratické války a nařízení, aby vykazovali nějakou činnost. V této kauze je to jasně vidět. VW poškodil nejen zákazníka, ale všechny občany EU, protože jim otravuje prostředí víc než dovolují normy. EU nedělá nic. Vlastně ano zachraňuje a ochraňuje VW.

+5/0
doporučit
4.8.2017 23:13

P48e85t33r 44S97t78e51j19s48k64a70l 3269438904806

Cim dal lepsi, co se jeste nedozvime.

+5/−1
doporučit
4.8.2017 10:41

J27a29n 11K98u48b77í74č80e13k 3434241578401

mě se zdá, že oni ten vw chtějí totálně zlikvidovat...i když vw dneska ty auta šidí kde se dá...aspon se začnou snažit :)

+5/−1
doporučit
4.8.2017 8:34

A11l86e44š 66L87i78s68o44v28s97k41ý 9799898552212

Podvádí všichni, ale ostatní jsou rádi, že se pozornost médií nyní spoustředí na VW a tak honem zametají stopy.

+4/0
doporučit
4.8.2017 13:35

M26a85r14i70a70n 97S46l68a81m51a 8864769452526

Zase dalsi masaz na lidi.

+4/0
doporučit
4.8.2017 10:07

M19i85r66e77k 63T73u80r76e91č56e97k 4723812840482

No vida, jak nam ten evropsky ekoterororismus, kapitalismus se socialistickymi dotacemi náádherně funguje ! ;-D

+3/0
doporučit
4.8.2017 17:44

P21e52t36r 60B88á75č42a 8715256215705

;-DR^ Hezky s tema ekoteroristama z Bruselu vybehli.

+3/0
doporučit
4.8.2017 15:58

Š29t45ě57p89á51n 35H59r57d60e30k 3770150195783

umělá kausa-pro bojovníky proti ropě-podívejte se napřed,co jezdí po svště!!proti tomu jsou TDI -sněhobílé-unijní bl..i!!:-/

+2/0
doporučit
5.8.2017 10:21

K29a68r86e40l 88S84l58a34v26í54k 4893974105135

Umí EU nařídit třeba tvarohovatější tvaroh nebo mlékovatější mléko? To snad ani nejde. No a to je to samé.

+2/0
doporučit
4.8.2017 20:05

J79a92n 74H95á58l28a 8265895340657

A ta "půjčka" od EIB, šlo skutečně o komerční půjčku, nebo o skrytou dotaci vydupanou německou vládou?

+2/0
doporučit
4.8.2017 8:03

B96o50h22u60m17í42r 11E73l17i90á11š 1451528864662

nafta patří do traktoru a ne do osobáku..

+7/−13
doporučit
4.8.2017 7:27
Foto

P85a53v73e54l 59B89o48r55u66s82í63k 7719584870287

A takovi nam kazou o moralce :)

+3/−3
doporučit
4.8.2017 7:26

K53a63r71e45l 28S37l76a26v33í52k 4473974955635

A mě je to fuk. Stejně si znovu pořídím pouze VW nebo Škoda.

+2/−1
doporučit
4.8.2017 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.