- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro srovnání s Prahou. Vytížené taxi celou noc 12 hodin od 20 do 8 hodin natočí 300-400 km. Jedna nádrž LPG. Ale jestli to zvládnou baterie?
Byl jsem měsíc v USA v Nevadě. Tam je všecko tak daleko od sebe, že dojezd elektromobilu vám nestačí ani na návštěvu souseda.
Jak to souvisí s použitím hybridního mohonu ve městě ?
Může mi někdo vysvětlit, proč se všichni světoví designéři zbláznili, a malé "mlhovky" vždy "utopí" do "antiaerodynamické" vzduchové "kapsy"?
Pozoruji to na závodních autech, stejně jako na městských autobusech...
Kam se poděl moderní trend udělat masku co "nejhladší" ?
Od krajiny, ktorá stavia elektrárne typu Tees Biomass, sa nič logického očakávať nedá. Spaľujú drevnú hmotu zo Severnej a Južnej Ameriky, Ázie a Európy, vyrobia si eko elektrickú energiu... Keby náhodou došlo drevo, máme ropu. Ekológia v praxi.
Designově to je hezké. Jenom ty přední světla mi přijdou trochu zvláštní, ale to je o zvyku :-).
Pokud výrobce nekecá, tak vstupní investice se vrátí cca po 5,5-6 let provozu a pak začnu šetřit. Otázka je životnost baterií a spolehlivost celé technologie.
Tak výrobce každopádně kecá.Asi tak ják Slovenský létající automobil.
Soudruhu Vaverko počty na základní škole nebyly vaší silnou stránkou, že? Péšete cypovinu že taxik je o 7000 liber dražší a lžete nám že se uspoří 100 liber týdně. Tak nějak nejjednodušeji dělením 7000/100=70 týdnu. A pokud vím tak 70 týdnů fakt není půl roku, teda jestli to sousruzi m_r_dkomeniální nově neuzákonili.
Co mne napadlo jako zajímavá idea by bylo taxi s dojezdem aspoň 300km na elektřinu a s jednoduše vyměnitelnými bateriemi, velká taxi firma používají jeden typ vozu by pak třeba po Praze nebo jiném velkém městě kde působí udělala dobíjecí stanice rozmístěné po celém městě s prednabitymi bateriemi, taxikář když by věděl , že se mu krátí dojezd by tam přijel vemenil baterie a jel by s plným dojezdem dál, tohle kdyby pak udělali na strategických místech po celé zemi tak muze být čistě jen elektro auto a prakticky s neomezeným dojezdem
Milý pane to by bylo fakt téměř ideální.Ba i Česko by na tom mohlo něco trhnout pokud zdroje litia na baterie a teď jsme u toho možná mi to neprojde - stát neprojebe tak jako naše zlato VODU
Nekteri diskuteri si zde zrejme sedi na kabelu. Ten taxik bude jezdit celou smenu (nebo aspon vetsinou) na elektrinu.
A vyroba el. energie v jakychkoliv elektrarnach je vice ekologicka nez tisice malych spalovacich motoru.
Ten taxík za celý den najede jen 100km? Jste se pomátl?
Víte jak se pozná elektromobil jezdící jako taxi? Má větší benzínový motor než nová benzinová auta, má větší hmotnost než nová benzinová auta, má větší spotřebu a logicky i emise než nová benzinová auta, obsahuje desítky Kg baterií při jejichž výrobě vzniká radši se neptejte co, ale jsou na to dotace, protože je to prý údajně ekologické
I u Toyota Prius zjistili, že malý spalovací motor je méně ůsporný došlo k navýšení oběmu motoru .