- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby to nedopadlo jako u Mercedesu
Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď
http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved
je neskutečný, jak to Q některým "inteligentům" učarovalo
Taky se pro nový elektomobil nabízejí názvy z nové škodovácké řady:
Slimáq
Electriq
nebo celkem roztomilé Otroq (to pokud uveze i něco víc, než baterky)
Na většině území Evropy a USA elektromobily produkují méně emisí. A hlavně, postupně to bude klesat k nule. Kdežto spalovaky budou produkovat emise vždy.
Jinými slovy elektromobily jsou čistší už teď a ten rozdíl se bude zvětšovat
A těm komu elektromobily nevoní, mohou nabídnout lpg , cng , H Elektromobilita a plynofikace dopravy je budoucnost. S kterou se vnuci budou muset smířit. Bude to pro ně výhodou, protože nebudou mít vazby na benzin ani naftu.
hlavně že se řeší elektromobilita aut, ale až začne docházet ropa, olidstvo bude spíš řešit, co letadla, lodě, co elektrárny na fosil, atd.... autoprůmysl bude tím nejmenším problémem..
Ano i ne. Pokud auta nebudou jezdit na fosilní paliva, zbude víc na letadla a lodě, ikdyž samozřejmě záleží na tom, kdy dojde ke změně. Pokud to bude moc pozdě, pak samozřejmě lodě a letadla budou v problémech.
Souhlasím s tím, že už je čas ale myslet na alternativní pohony pro ně. Lodě asi budou schopny jezdit na stlačený plyn (než dojde i ten), ale u letadel si to tak nějak neumím představit.
"........ujede na jedno nabití 550 kilometrů!
Jo, v lete s jednou osobou vyhazenymi sedackami, bez rezerva a ostatniho prislusenstvi za optimalnich podminek. V beznem dennim provozu budou radi kdyz to udycha 250-300km jako Tesla.
Drtivá většina osobních aut ujede v denním provozu méně než 100 km.
Felicia býval krásný malý kabriolet. Když se chce Škodovka řadit ke špičce, proč nemá něco takového v nabídce?
Kabriolet u samonosné karosérie už dnes znamená konstrukci úplně nové karosérie, protože se při nárazových zkouškách nemůžete spoléhat na tuhost střešních podélníků a příčníků. Pravé roadstery a kabriolety tak rychle mizí z trhu a stává se z nich opět zábava pro mohovité lidi, kteří mohou dát nemalý peníz za malosériový bavorák nebo karmannovskou přestavbu. (No vlastně, ona ta původní felicie před šedesáti lety byla taky pěkně drahý krám.)
Nejdostupnějším kabrioletem jsou dnes staré holfy, megany a dvěstěpětky...
Pořád samý elektromobil.... Všichni ti prosazovači zelené energie by si měli uvědomit, že ta jejich energie není zase tak zelená. Ať jenom porovnají účinnost spalovacího motoru a účinnost turbíny v nějaké hnědouhelné elektrárně, odkud jejich zelená energie pochází. A to nepočítám kolik spalin se vytvoří jenom tím, než se to uhlí dopraví do té elektrárny.....
A vaše ropa je zcela zelená, sama tryská rovnou do nádrže a když projde motorem a výfukem tak léčí!