Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e14t77r 45S95p42a97t24z25i79e60r63e20r 7294632505854

teda to je článek. snad jediné co autorovi vadí je přiškrcený výkon. a já se ptám...no a co? když pominu teď emise...v dobách škody 100 a žigulíků měla auto výkon 39 kw max. 49 kw. A šlo to. Jezdilo se s nima do práce, na výlety na služební cesty i na dovolené...a dalo se to...tak kam se teď všichni tak ženete? proč je potřeba aut o výkonech kolem 100 kW? a nemelte mi něco o předjíždění, protože i s těma škodovkama se předjíždělo. Všechny nás čeká stejný konec...tak by jsme život měli prožít v klidu a bez velkého spěchu...tak nevím proč se v autech pořád někam honit.

+12/−1
doporučit
11.8.2017 6:39

P61e98t80r 80M47a16r73š59o18u78n 5655248196156

A euro8 už budou plnit jen auta šlapací, nebo rovnou navrátíme koňský povoz....

+12/−1
doporučit
11.8.2017 2:38

J94i42ř24í 70S78c26h20w20a96c61h 8968824418736

Takže si shrńme fakta:

Slabý motor podle "staré normy" nahradil motor podle "nové normy od zlé EU" co má větší objem, co má větší výkon, auto s ním má vyšší dynamiku a při tom všem méně žere a méně smrdí, ale ta norma nám "znovu škrtí motory"....;-D;-D;-D

+4/0
doporučit
11.8.2017 9:50

M70i21l56o37š 96K77o35h63o10u56t 6454324395391

Nezapomeňte přiškrtit i továrny, těžebny a nenažraná letadla

+3/0
doporučit
11.8.2017 1:24

K31a82r89e45l 58V65a51c58h25u85t 9483792179453

Tak vám připadá až velmi "podivné", kolik řidičů si potrpí na bleskový START na semaforech - aby pak byli ZASE první (?) na další křižovatce, kde však musí znovu čekat, až přestane svítit červená ... ?!?!?! ... ;-D !! Rv O nadměrné emise ani o nadměrnou spotřebu paliva jim vůbec nejde. HRRRK = jen být vždy PRVNÍ. 8-o8-o8-o

+3/−1
doporučit
11.8.2017 8:25

T88o69m82á84š 18K89u27c43h17a54ř 3667801178271

Je jasné, že všechny nové motory budou mít potlačený ten příjemný režim s bohatější směsí při sešlápnutí plynového pedálu. Tady je opět příležitost pro SW ladiče tento režim povolit.

Na druhou stranu se ale divím, že variabilní časování ventilů, případně proměnný kompresní poměr si normy vynucují až teď. Z hlediska principu funkce motoru je to pro nastavení optimální funkce ve všech otáčkách a režimech prakticky nutnost.Je to stejně nutné, jako variabilní předstih, bez kterého si dnes motor auta vůbec neumíme představit.

+1/0
doporučit
11.8.2017 6:15
Foto

M17i60r69o32s79l86a80v 67S39t24e92i95n24e15r 6688974223215

K čemu potřebujeme více, než 90 HP? Můj Ford Taunus Coupé, r.v. 1974 vystačil s 1,6 litrovým motorem s 72 HP a jak to na dálnici upalovalo! Dnes mám dvoulitr se 110 HP a je to víc, než dost. Přítel má Oktávku 1,9TDO s 90 HP a najezdil už přes půl milionu km.

+1/−2
doporučit
11.8.2017 9:09

P38e55t56r64a 66P74o49t53o30č41n64á 9551372147977

jo a skodovky se tady budou dal prohanet, jako by se nechumelilo.To je sila.

0/−4
doporučit
11.8.2017 4:06

R69o50m96a78n 87H19a83n64u12s 8875257549924

Letadla způsobují daleko větší emise a taky jim nikdo nědělá start/stop při klesání, nezmenšují motory.

Tesla v Čechách má větší emise než benzín, protože se nabíjí elektřinou z uhelných elektráren.

Elektromibily když budete muset vyměnit baterie po 10 letech (ale spíš dřív)za 200000Kč tak je to víc než projezdí většina z nás v benzínu nedejbože v naftě.

Lidi a hlavně EU přestaňte už blbnout a nechte zlepšování motorů na trhu, ten si sám řekne co lidi chtějí a co se bude prodávat.

0/−3
doporučit
11.8.2017 15:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.