Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a42r45t10i95n 96J59e23l39í33n88e57k 9127489895725

EU potažmo Německo si zadělalo na problém. Striktně dodržovat teoretické normy, neúnosně je zvyšovat a přitom hospodářsky růst je trochu problém.

+7/0
doporučit
8.8.2017 14:15

R37i20c21h46a80r60d 83V88a41c56e59k 5481348182448

To je tak, když se v Bruselu sejde více nadšenců, kteří chtějí udělat svět lepším, než je možné technicky dosáhnout. Pomalu to dosahuje smělých cílů, které jsme si stanovili za socialismu. Pro připomínku: http://www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/

+5/−1
doporučit
8.8.2017 18:00

M41a91r56c64e79l 10B36a97k77o49š 4291506753

To je tak keď sa viac tlačí na pílu ako je to možné a ešte k tomu to robia politickí úradníci. To že automobilky lobujú je logický postup. Ono totiž stanoviť limit je len začiatok, všetko treba vymyslieť, odskúšať, otestovať. Podobne ako je to v prípade nulových domov, už sa dlho hovorí, že je to už moc prísne, extrémne konštrukcie, strašne drahé okné, veľa technológie, riadenia, elektroniky a podobne. V EÚ sa na tom moc tlačilo, práveže automobilky mali konať. Mňa na druhej strane teší, že sa tu hľadí aj na ekologické hľadisko. Diesel však môže byť slepá cesta a to bude vyhodených peňazí!

+3/0
doporučit
8.8.2017 19:01

M98i85r22e28k 57G38a98j59e31r 5351446329610

V techto zpravach dochazi k mateni pojmu. Pouziva se slovo "emise", pri nemz je jednou rec o CO2, jindy o zdravi skodlivych emisich a jindy o obojim dohromady podle toho, jak ma vyjit vysledna argumentace.

Tlak na snizeni emisi CO2 prave zvyhodnil dieslove turbomotory, ktere ho produkuji mene nez ostatni motory. Bylo vsak potreba obejit omezeni na produkci skodlivych emisi, k cemuz slouzil podvod se softwarem. Tim chci rict, ze lobing za zmirneni normy na produkci CO2 byl naopak uzitecny, protoze jinak by aut s benzinovymi motory jezdilo dnes jeste mene.

+1/0
doporučit
9.8.2017 9:41

B83e26d17ř65i13c62h 90K97u80d23r70n56a 1428188562190

Ale je zajímavé, že podle jednoho novinového článku normu 80 mg -NOX/km některé motory od MB nebo VW-group splnily. Tak jsem z toho nějaký zmatený.

V provozu při aktuálním testu dokázaly požadované hodnoty dodržet jen modely Audi A5 2.0 TDI, Mercedes E 200d s novým motorem OM-654, Audi Q3 2.0 TDI quattro a VW Sharan 2.0 TDI.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/diesely-emise-normy-nemecko-deutsche-umwelthilfe-fvd-/eko-zahranicni.aspx?c=A170802_123057_eko-zahranicni_fih

+1/0
doporučit
8.8.2017 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.