Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a62n 50N90o13v85á61k 1945599493934

Zlate casy bez elektroniky a max s jednim autem v domacnosti...

+24/−3
doporučit
10.8.2017 6:37

K64a45r33e37l 94M23a54z77a22č 3217703376509

Mazda R^

+8/0
doporučit
10.8.2017 10:09

Z44d19e45n38ě70k 50M76á33č71a80l40a 1673745219510

Tak na Japonský benzínový motory prostě žádný Evropský nemají a ani historicky nikdy neměli. Proto taky Němci zvolili cestu TDI / PD a dalších různých D.

+12/−3
doporučit
10.8.2017 9:32

M57a32r17t28i93n 72P90r95a33v75d35a 8791378948887

Zda-li nebude odhalení tohoto unikátu cca rok a půl před vstupem do výroby předčasné. Kupující si na něj možná počkají, a tím sníží současné prodeje Mazdy. A to i kdyby byl ze slovutně představeného HCCI nakonec propadák. Očekávání je 

+6/0
doporučit
10.8.2017 7:15

F10r67a27n22t29i61š19e38k 33M77o18s35s 8882333809789

To mě nepřekvapuje. Současný 2.0 v Mazdě 3 je podle mě nejlepší motor v nižší střední třídě.

+5/0
doporučit
10.8.2017 16:22

P71e16t36r 82M48i29c73h13a74l 2180384181432

Vysoký kompresní poměr, přeplňování, spalování chudé směsi za vysoké teploty. Co mi to jen připomíná?

Chybí už jen DPF a močovina. :-D

+5/0
doporučit
10.8.2017 15:54

J80i50n19d15ř58i61c78h 58L46u87k72e48š 3959274943230

Hlavně by mě zajímal spolehlivost. Kdysi do nebes chválili japonský diesel, tuším 1.8 v Mitsubishi a ukázalo se to jako pěknej průšvih.

+3/0
doporučit
10.8.2017 5:13

J92i28ř88í 96K91n85o60t62e90k 5242907383191

Počkám až se vyjádří pan Báča, odborník přes vše motorové. Pak se teprve rozhodnu...

+2/0
doporučit
10.8.2017 15:12

J78o47s21e10f 32B73a26b39k76a 3520449172397

Další zbytečné složitosti ;-(

+4/−6
doporučit
10.8.2017 7:17

L75a88d41i69s55l11a84v 16K82a32l77o54u51s 7665596791950

Čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost. Akorát je to pak o to víc lenivější. Mazdu bych si rád pořídil. Bohužel bojím se koroze na voze, mazdy jsou tím vyhlášené.

+2/−1
doporučit
10.8.2017 10:11

J79a23n 66P58y23t24e56l19a 5290746598

Pro všechny, kteří tvrdí, že emisní normy popírají fyzikální zákony (nejen ty evropské, americké jsou taky přísné, akorát jinak, možná "líp" viz. Dieselgate). Ony totiž platí pro nová vozidla a jejich smyslem je donutit výrobce k investicím, které by se bez nich nekonaly nebo by byly o mnoho nižší.

+2/−7
doporučit
10.8.2017 0:30

P15e63t52r 10V64o31d40i58č76k84a 5408672605

To zas bude divení, že to sice žere málo benzínu, ale produkuje to tunu toxických NOxu na 100. Dohánět účinnost spalováním atmosférického dusíku je fakt geniální. Už ty spalováky fakt zařízněte.

+5/−27
doporučit
10.8.2017 7:03

J63a36n 80M60a29l36ý 3922132712275

Problémem vidím emise NOx

+1/−2
doporučit
10.8.2017 14:26

J39i30ř60í 30P56e24l80n63á90ř 6585833506609

Hm, no já už se jednou od žluťáků napálit nechal (1.3 Renesis) a celkem mi to stačilo. O další "unikáty" jsem nějak ztratil zájem...

+2/−9
doporučit
10.8.2017 7:49

F90r28a76n66t36i90š29e41k 52M42i15c38h85a30l52i46c11a 8446398545426

O samotné zapálení se nepostará svíčka ale tlak....

Samotný tlak ještě nikdy nic nezapálilRv

+2/−10
doporučit
10.8.2017 4:24

M94a85r82c67e48l 10S91t43a78r75ý 9418854683539

to bude poruchový jak blázen....

+1/−3
doporučit
10.8.2017 14:02

J69o10s93e50f70f 65M88u52s98i17l 7829545786510

Nejlepší jsou německý, to jsou držáky.

0/−12
doporučit
10.8.2017 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.