- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby to mělo 2x vyšší účinnost a z výfuku šla jen vůně fialek, tak úžasná EU jim tu stejně brzy spalovací motor nedovolí prodávat.
....protože z výfuku žádná vůně fialek nikdy nepůjde a dvakrát vyšší účinnost taky nebude.....
To mě nepřekvapuje. Současný 2.0 v Mazdě 3 je podle mě nejlepší motor v nižší střední třídě.
a viděl ho někdo po 200 nebo 300 kkm?
Vysoký kompresní poměr, přeplňování, spalování chudé směsi za vysoké teploty. Co mi to jen připomíná?
Chybí už jen DPF a močovina. :-D
Počkám až se vyjádří pan Báča, odborník přes vše motorové. Pak se teprve rozhodnu...
Ten maximálně vykřikne "japan power". :-)
Problém to bude v přechodových režimech. V ustáleném a mírně se měnícím záběru (plynulá jízda na jeden kvalt) to problém není. Problém NOx je u volnoběhu a časté změněně zatížení motoru. To EGR negokáže uregulovat, neregakuje dostatečně rychle.
pokud koupíte až nějaký facelift tak nebude ,mazda motory umí
Čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost. Akorát je to pak o to víc lenivější. Mazdu bych si rád pořídil. Bohužel bojím se koroze na voze, mazdy jsou tím vyhlášené.
Jestliže ji chcete mít 15 let, obava je oprávněná. Jestliže kratší dobu, není se bát čeho.
řekl bych že řešením bude návrat k páře , kompresní poměr xx : x to už je síla to už tam můžete klidně vstříknout vodu
Mám osobně již třetí Mazdu a v rodině jich je dalších 5. Z žádnou nejsou žádné problémy a benzíňáky jsou v podstatě bezúdržbové.
Takže příznivci japonských atmosfér budou hýkat blahem, konečně další spolehlivý a jednoduchý motor. Jen bude mít kompresi jak nafťák (projev?), dva způsoby zapalování (což uřídit určitě bude levou zadní), kompresor ...