Diskuze

Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně spočítat. Bylo by hloupé schrastit peníze na honosné auto snů a v zimě nejezdit, protože nezbude na nové gumy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J29a64n 33D10l59o84u21h78ý

24. 8. 2017 12:43

Mne se jenom libi, jak to ti ekonomove umeji pekne spocitat. Chapu ty firemni TCO, firma to auto VZDY v urcity okamzik streli. Ja ale jako soukroma osoba (asi jsem jeden z mala) si vsechny koupene auta proste nechava. Ty co mam jen z nostalgie v zime samozrejme nejezdi, ale krom pov. ruceni nejak nechapu, kam by mi realne penize nekam mely utikat, kdyz auta stoji v garazi ;-D. Ja do nakladu jako fyzicka osoba nepocitam porizovaci cenu vozu (prave protoze si to auto stejne necham na vzdy), ale rocni servisni naklady. Ty v urcitem roce stari zacnou rust a pak po par letech to opet klesa, ale nikdy jsem se u zadne auta v kritickem veku nedostal pres 1 tisic korun / mesic. Jinak receno, kazde auto pri najeti urciteho poctu tisicu km (vetsinou okolo 150 az 200 tisic) zacnou stoupat rocni servisni naklady. Ale po opraveni vsech klicovych komponent to opet klesne zpet na puvodni cisla. Vetsina lidi se ale presne v tomhle okamziku auta zbavuje... A pak chudak ten, kdo to koupi v bazaru ;-D;-D

0 0
možnosti

A to je právě ta chyba. Do celkových provozních nákladů musíte právě započítat pořizovací cenu. A je zcela vedlejší, jestli auto za 3 roky prodáte, nebo ho máte 20 let a pak ho šoupnete na vrakoviště.

1 0
možnosti

Jj, když jsem si vybíral nové auto, tak jsem si to nějak podobně vyhodnotil :-) a koupil si Mercedes.

0 0
možnosti

Olej jsem vždycky měnil po 10 tisících, protože ve městě dostává auto trochu víc zabrat. Řešit neustále spotřebu, to nechápu. Soukromá auta stejně nenajedou víc jak 15 tisíc kilometrů (to ještě přeháním), tak jsou náklady na pohonné hmoty zlomkem toho, co se dá platit v servise. Jestli auto žere 7 litrů nebo 11 litrů tak to tisícovka měsíčně. To má smysl sledovat? A že na povinným ručení se nedostanu pod 5 tisíc, to už jsem si zvykl.

1 3
možnosti

Že se na povinným ručení nedostanete po 5 tis.? Nechápu. Já mám na větším autě (1,8, 140 kW) cca 3 tis. ročně na druhém menším (1,2 44 kW) cca 1600 Kč ročně....To bouráte a nemáte bonus?

0 0
možnosti

Ještě ke spotřebě. Loni jsem v USA na západním pobřeží s rodinným SUV pro 7 lidí měl dlouhodobou spotřebu 8,3L(10tis. km). Automat, motor 3,6, 310HP(228kw), bez turba, tzn. větší spolehlivost. Když tu pak někdo níže píše o spotřebě 6-7l při 81-110kw, tak je to docela úsměvné.

0 0
možnosti

tak úsměvné je to, že sice operujete s výkonem 228 kW, ale během té cesty jste určitě nevyužil ani 100 kW. Tím autem jste jezdil maximálně 80 a ve městě asi vůbec....

A celou cestu jste pojal jako economy run.

Computer podměřoval tak o 2 litry, nebo jste zapomněl přičíst jedno či dvě tankování nebo jste při výpočtu zaměnil galony a litry....

Někde se stala chyba, takže suma sumárum vám tu spotřebu vůbec nevěřím....;-)

0 0
možnosti

Měnit olej po 30tis. může jen zaměstnanec s firemním autem nebo ten, kdo svoje auto nemá rád. Zatím není olej (a jistě ne nějaký long life), který by bez problémů 30tis. zvládnul. Měnit po cca 15tis. u normálního auta, sportovní samozřejmě má kratší interval.

7 0
možnosti

No u sveho menim co 15-20, ale na firemnich se jede striktne dle palubniho pocitace, a ten v 95% pripadu posila po 30 tkm, nejsme firma co by se aut zbavovala po par letech, a nejak nepozorujeme ze by ten interval zpusoboval nejake problem (auta maji bezne najzdy pres 300 tkm)...

0 0
možnosti

M25a27r23e57k 28W98o68l55f

23. 8. 2017 23:02

Dojizdel jsem do prace 50 km tam 50 zpet skoro rok, tak jsem si na to koupil diesel s tim jak usetrim. Chyba lavky, co jsem usetril na palivu jsem utratil 2x kdyz odesly vstrikovace, nez abych se s tim babral a sypal do toho penize radsi jsem to se ztratou prodal a vratil se k atmosferickymu benzinu. Mozna zaplatim o neco malo vic u benzinky, ale je to daleko jednodussi, spoustu veci si na tom udelam sam a ve vysledku to vyjde levneji nez diesel. Pokud ma nekdo opacnou zkusenost tak mu to neberu, me uz diesel nesmi pres prah garaze. Zlate japonske benziny!

7 0
možnosti

Já mám dvě. Jezdím tím, co právě nestojí v servisu :-P

4 0
možnosti

"Pokud potřebujete auto k práci, soustřeďte se také například na dostupnost servisu a dalších služeb".

Tak proto jezdi znamy se sluzebni skodovkou 200km do smluvniho servisu nposled na vymnenu loziska. To je ta vyhoda :)

0 0
možnosti

to bydlí někde na Sibiři?

0 1
možnosti

P15e72t28r 41H76o94r94á11k

23. 8. 2017 19:02

Ať jezdím, jak jezdím, tak mne kilometr stojí minimálně čtyři koruny.

0 0
možnosti

Přesně, minulá dvě auta jezdila kolem těch 4kč/km. U posledního jsem se dostal na 3,7 kč/km, ale tam to zkreslilo to, že jsem ho prodal o 50 tis. výhodněji než jsem počítal a než jsou obvyklé ceny.

0 0
možnosti

Já si radši koupím 4 roky staré se 100k km za 1/4 původní ceny a zbytek peněz utratím jinak. Samozřejmě existuje pár aut, která je lepší koupit jako nová, protože i ikdyž už je několik let staré tak se cena moc nesnížila, ale každý ať si to dělá jak uzná za vhodné a někdo ty ojetiny vytvářet musí:-P

1 0
možnosti

Jaké solidní auto má čtvrtinovou cenu po čtyřech letech provozu?

Ano jsou taková auta, ale jsou to střepy se čtvrtmilionem kilometrů na hrbu.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.