Diskuze
Dacia Duster je nejdůležitější premiéra Frankfurtu, prošmejdili jsme ji
Děkujeme za pochopení.
J91o14s15e24f 49B14a70b73k40a
Ta přední maska je spíše krajkovou dečkou na stolek, úděsné
D93a62v66i51d 17J98a51n83i26k
Vnitrek /klima, navi,.../ a zadni svetla kompletni kopie Renegade. Ale musim uznat, ze vypada trosku lepe nez predchozi generace.
M49i85l73a46n 71M58a26j52e10r33č88í32k
A proč nevyužít něco, co se osvědčilo u starší (roky vyzkoušené) verzi jiného koncernového auta stejného druhu ?
1.) Osvědčené/vyzkoušené/bez vad není moudré "házet do koše"!
2.) Zaplacení vývoje něčeho již dosavadním prodejem předchozí/starší verze "novátorštějšího dražšího příbuzného" právě dokáže zlevnit náklady a pak možnost finální ceny "masovějšího levnějšího výrobku"
A Duster "staví" právě na uvedeném, jeho zákazníci to vědí a vyhovuje jim to.
Uvědomujete si, že vozidla a zejména jejich motory z 90 let vydrží 500t i 1miloón kilometrů, ale ty současná s nejmodernějšími motory mají (dle mechaniků, jimž nemám důvod nevěřit) životnost 250-max.30tisícc kilometrů
Rozhodně ani já se nechci hrnout do nevyzkoušených "inovátorských pokusů", jejichž nepraktičnost až případná poruchovost mne bude naprost štvát a ještě si budu uvědomovat, že mi pořizovací cenu vozu značně prodražili, potažmo snížili jeho životnost - viz problémy s diesely, které mají s aktuální nutnost výměny drahých součástí v ceně desetitisíců po ujetí pouhých cca 100 000km, což lacinější náklady na palivo násobně překonává a jejich provoz je tím naprosto ekonomicky nevýhodný
D34u45š41a36n 94P43e23š24e97k
Dobře, že zmizely ty ohavné prolisy u zadních světel, ale přední maska se mi líbila víc u starého Dusteru
J85o70s30e29f 16V84y28s67k97o52c81i51l
Jo jo, zezadu to bylo asi jedno z nejodpornejsich aut ever, jako kdyby to nekdo puvodne neplanoval jako dily pro jedno auto. Naproti tomu predek celkem byl OK / original. Ted zadek o dost lepsi, jenom ta svetla jsou prekombinovana, a ani ne zrovna moc originalni.
V60í85t 67H90r71a98d52i18l
Když už pořízujete fotky z mobilu tak si kupte v redakci aspoň pořádnej telefon a k tomu autu... To, že od každé značky ukradete něco co vypadá hezky a dáte to do kupy ještě neznamená, že vyýsledek bude vypadat hezky... Na druhou stranu Dacii potkavam víc a víc, takže asi to auto má místo na trhu, jen platí to samé co u Renault Thalia pozor! držete si odstup, řidič nebude zrovna talent...
J62o83s77e31f 60M68i27k34u24l22í65k
Je to tak, z 90% se setkávám, že za Thalii si udělat pořádný rozestup, už jsem se dočkal fakt nepříjemných překvapení. I když jednou jsem z Hradce do Prahy potkal nějakého borce v Thalii a jel pořád 150 km/h. Ale to byla spíš vyjímka
O37d68s27t63r24a53n27ě65n72ý 96U84ž12i80v16a79t73e59l
K72a45r32e44l 69D16r45d11a
Váhám mezi novým se značkou "Dacia" nebo čímkoliv jiným v ojetině (Ford, VW, Opel, Škoda, Seat, Fiat). Být či nebýt, dilema.
Osobně jsem pro druhou variantu, neb ze značky Dacia chytám pupínky, asi je to mor a cholera.
J92a98k67u46b 67S92e52k84e85r53a
Pokud máte žaludek na ojetinu a dostatek rezervních peněz na účtu, kupte si ji. Pokud jedno z toho ne, kupte si nové auto.
J81a42n 31M53a47l53ý
Ale jo. Dacia je mi čím dál více sympatická. Osvědčená technika a už to vypadá i čím dál tím víc k světu...
P43e79t20r 77M80i95c24h80a94l
Své zákazníky si to najde. Já mezi ně nepatřím, protože nepotřebuji pseudoterénní auto a protože nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat laciné věci. Chápu ale lidi, kteří si to koupí. Koho nechápu je kolega, který si nedal poradit a po měsíci se začal divit.
P31a53v59e28l 14S13v41i27t94i62l
Moc laciným autům nefandím, ale ekonomika to položí na lopatky. Počítám peníze:
Nový Duster 300 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 50 tis ... cena auta = 250 tis.
Nový Kodiak 800 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 300 tis ... cena auta = 500 tis.
A za ušetřených 250 tis si můžu koupit letadlo
Z96d41e37n29ě97k 78M10o89r94á66v29e95k
5 let starý Duster se prodává za 200 tisíc.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...