Diskuze

Čeští řidiči jsou nepoučitelní, stále ignorují bezpečnou vzdálenost

Statistiky jsou tvrdé: jednou z nejčastějších příčin dopravních nehod v České republice je nedodržení bezpečné vzdálenosti mezi auty. Češi příliš velký pokrok neudělali, autům před sebou se stále lepí na zadek. Policie přitom nemá řidiče za malý odstup jak trestat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi nebezpečné je u nás předjíždění, kdy se vám někdo lepí na dálnici na záda a vy mu uhýbáte do jiného proudu, ale ten za vámi vás nadále tlačí a předjíždí když jste ještě našikmo a on vás míjí a jsou mezi vámi a jím milimetry a vy jedete 120.

To je téměř vždy praktika řidičů velkých a silných aut, kdy si zjevně řidič léčí svůj nedostatek sebevědomí v normálním životě.

5 0
možnosti

P18e69t97r 62M79i38c82h75a44l

6. 11. 2017 12:11

Pravda. Na druhou stranu jsou jedinci, kterým to vrácení do pravého pruhu trvá i přes 200 metrů. A to je taky špatně.

2 0
možnosti

Nejhorší ze všech, co u nás potkávám, jsou Poláci. Absolutní sebevrazi bez jakéhokoliv pudu pro sebezáchovu. Bohužel, jak je uvedeno v článku, auto poškozeného to odnese více, stejně jako jeho zdraví. Problémem je, že se takového blbce nedá zbavit, nepochopí, že vám nemá jet 5 m za nárazníkem, ať budete dělat, co děláte. Obvykle po pár pokusech se světly a posunky začnu zásadně snižovat rychlost (ne vybržděním, ale zpomalením), třeba ze 100 km/h-1 na 40. To většinou nedopadne tak, že by to blb pochopil, ale tak, že mě předjede přes i dvojitou plnou. Češi to umí taky, ale z Poláků to dělá snad každý druhý.

3 0
možnosti
Foto

to řeším tak, že jedu tak rychle, aby se na mě nikdo nelepil a mám pokoj, když se nějakej osel najde, to se nestává, tak zrychlím, předjedu pár aut a mám pokoj

2 0
možnosti

Mně nevadí řidiči, kteří sice jedou těsně za mnou, ale při první vhodné příležitosti mne předjedou. Co mne ale dovede vytočit jsou exoti, kteří člověka dojedou, nalepí se na něj, ale nejeví snahu předjet. I když výrazně zpomalím, zajedu k pravému okraji, nebo naopak zrychlím nad limit, pořád ho mám za zadkem i když mu nic nebrání v předjetí.:-/

6 0
možnosti
Foto

když exoti člověka dojedou, tak hlavně nezpomalovat, to je to nejhorší co může člověk udělat, on ten exot vás dojel proto, protože jedete pomalu, když mu ještě zpomalíte, tak exota vytočíte, proč vás exot nepředjede bych být vámi neřešil

0 0
možnosti

Prakticky denně je na dálnici D1 mezi Brnem a Vyškovem nějaká havárie... Jsem si téměř jist, že za to cca z 90% může právě malá vzdálenost mezi vozidly. :-/

4 0
možnosti

P16e37t59r 81B26á82č76a

3. 11. 2017 20:27

vas je tady na diskuzi vylozene skoda :-)

1 0
možnosti

lepit se někomu na zadek v dnešním přecpaném provozu je ta největší pitomost co můžete dělat. je to jen nesmyslné riskování a otravování druhých, a kromě pár sekund náskoku tím nic nezískáte. už fakt nejsou devadesátá léta, kdy byly silnice poloprázdné a daly se na nich "pořádat závody"

2 0
možnosti

Když se mi někdo nalepí na zadek, zpomalím hezky opatrně mírně pod maximální povolenou rychlost a jedu tak dokud to nepochopí. Úspěšnost je někde nad 30%.

0 0
možnosti

Dost malá úspěšnost... :-(

0 0
možnosti

Zajímavé je, ze v Italii(konkrétně Sicílie) se odstupem od aut zas tak nikdo nezabývá. Podstatný rozdíl je šle v tom, ze řidiči se daleko víc věnuji jízdě...

0 0
možnosti

P34e37t70r 15B28á73č69a

3. 11. 2017 13:50

Se mi libi jak se tady mistni svatecni ridici vzdycky ohani tim, ze 90 neni povinna, ale maximalni a ze maji prizpusobit rychlost svym moznostem.

Ale ze taky nemaji brzdit provoz svoji bezduvodnou pomalou jizdou, to uz jaksi radsi nikdo nezminuje.

Rikam to stale dokola, pokud neco neumim, tak to nedelam, rizeni neni pro kazdeho a to by si nekteri eskamoteri meli uvedomit a usednout kamkoliv jinam.

Vsude slychame jak je prece kolo nebo vlak super :-P

2 3
možnosti

Ano, řídit by neměli především ti, kteří jezdí jako prasata, na dálnici takřka 200km/h, myšky ve městech, projíždění semaforů na červenou, odstup od aut asi 10 metrů na dálnici, půl metru ve městě, přehlížení cyklistů, chodců i přechodů atp...

1 3
možnosti

Aniž bych toto nějak chtěl obhajovat (sám jezdím předpisově).. jedu tak, že před sebou nechám rozestup a co se nestane? Šup, už tam někdo "musí" najíždět ;-O (a ideálně bez blinkru)

Kam sakra všichni tak chvátají? Stejně se na nejbližší křižovatce/semaforu většinou potkáme.. Ach jo. Je to marný, je to marný, je to marný!!

11 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!