Diskuze
Čeští řidiči jsou nepoučitelní, stále ignorují bezpečnou vzdálenost
Děkujeme za pochopení.
V28á82c53l90a28v 36V13a57n80ě29k
Velmi nebezpečné je u nás předjíždění, kdy se vám někdo lepí na dálnici na záda a vy mu uhýbáte do jiného proudu, ale ten za vámi vás nadále tlačí a předjíždí když jste ještě našikmo a on vás míjí a jsou mezi vámi a jím milimetry a vy jedete 120.
To je téměř vždy praktika řidičů velkých a silných aut, kdy si zjevně řidič léčí svůj nedostatek sebevědomí v normálním životě.
P18e69t97r 62M79i38c82h75a44l
Pravda. Na druhou stranu jsou jedinci, kterým to vrácení do pravého pruhu trvá i přes 200 metrů. A to je taky špatně.
R39o38m92a43n 10C69a50e96s44a55r
Nejhorší ze všech, co u nás potkávám, jsou Poláci. Absolutní sebevrazi bez jakéhokoliv pudu pro sebezáchovu. Bohužel, jak je uvedeno v článku, auto poškozeného to odnese více, stejně jako jeho zdraví. Problémem je, že se takového blbce nedá zbavit, nepochopí, že vám nemá jet 5 m za nárazníkem, ať budete dělat, co děláte. Obvykle po pár pokusech se světly a posunky začnu zásadně snižovat rychlost (ne vybržděním, ale zpomalením), třeba ze 100 km/h-1 na 40. To většinou nedopadne tak, že by to blb pochopil, ale tak, že mě předjede přes i dvojitou plnou. Češi to umí taky, ale z Poláků to dělá snad každý druhý.
V94l86a96d81i38s49l49a77v 12B35u30r63y67š33e17k
to řeším tak, že jedu tak rychle, aby se na mě nikdo nelepil a mám pokoj, když se nějakej osel najde, to se nestává, tak zrychlím, předjedu pár aut a mám pokoj
M51a46r30t90i16n 95B22ř70e24z15i88n88a
Mně nevadí řidiči, kteří sice jedou těsně za mnou, ale při první vhodné příležitosti mne předjedou. Co mne ale dovede vytočit jsou exoti, kteří člověka dojedou, nalepí se na něj, ale nejeví snahu předjet. I když výrazně zpomalím, zajedu k pravému okraji, nebo naopak zrychlím nad limit, pořád ho mám za zadkem i když mu nic nebrání v předjetí.
V20l90a58d85i16s23l35a34v 86B20u86r69y22š40e59k
když exoti člověka dojedou, tak hlavně nezpomalovat, to je to nejhorší co může člověk udělat, on ten exot vás dojel proto, protože jedete pomalu, když mu ještě zpomalíte, tak exota vytočíte, proč vás exot nepředjede bych být vámi neřešil
K79a50r24e74l 70V69a35c58h32u29t
Prakticky denně je na dálnici D1 mezi Brnem a Vyškovem nějaká havárie... Jsem si téměř jist, že za to cca z 90% může právě malá vzdálenost mezi vozidly.
M48a59r38c86e53l 49S24t50a42r98ý
lepit se někomu na zadek v dnešním přecpaném provozu je ta největší pitomost co můžete dělat. je to jen nesmyslné riskování a otravování druhých, a kromě pár sekund náskoku tím nic nezískáte. už fakt nejsou devadesátá léta, kdy byly silnice poloprázdné a daly se na nich "pořádat závody"
J30i40ř58í 59J77u75ř45i42c30a
Když se mi někdo nalepí na zadek, zpomalím hezky opatrně mírně pod maximální povolenou rychlost a jedu tak dokud to nepochopí. Úspěšnost je někde nad 30%.
J75a51k69u37b 19K31r62o12u72p35a
Zajímavé je, ze v Italii(konkrétně Sicílie) se odstupem od aut zas tak nikdo nezabývá. Podstatný rozdíl je šle v tom, ze řidiči se daleko víc věnuji jízdě...
P34e37t70r 15B28á73č69a
Se mi libi jak se tady mistni svatecni ridici vzdycky ohani tim, ze 90 neni povinna, ale maximalni a ze maji prizpusobit rychlost svym moznostem.
Ale ze taky nemaji brzdit provoz svoji bezduvodnou pomalou jizdou, to uz jaksi radsi nikdo nezminuje.
Rikam to stale dokola, pokud neco neumim, tak to nedelam, rizeni neni pro kazdeho a to by si nekteri eskamoteri meli uvedomit a usednout kamkoliv jinam.
Vsude slychame jak je prece kolo nebo vlak super
M49a95r82t46i29n 39B53e54r28a82n
Ano, řídit by neměli především ti, kteří jezdí jako prasata, na dálnici takřka 200km/h, myšky ve městech, projíždění semaforů na červenou, odstup od aut asi 10 metrů na dálnici, půl metru ve městě, přehlížení cyklistů, chodců i přechodů atp...
M24i63r66o56s59l13a49v 38K24l73i71m16e29š
Aniž bych toto nějak chtěl obhajovat (sám jezdím předpisově).. jedu tak, že před sebou nechám rozestup a co se nestane? Šup, už tam někdo "musí" najíždět (a ideálně bez blinkru)
Kam sakra všichni tak chvátají? Stejně se na nejbližší křižovatce/semaforu většinou potkáme.. Ach jo. Je to marný, je to marný, je to marný
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....