Diskuze
Duroplastová pomsta za Sudety slaví na VŘSR šedesátiny
Děkujeme za pochopení.
T20o76m84á36š 21Z74e35m29á79n77e40k
Na to auto nezapomenu, když se mi ve městě ulomilo zadní rameno a kolo se bimbalo v divném úhlu za autem dojel jsem i na třech kolech, to čtvrté jsem dotáhnul za brzdovou hadičku.
R53a49d34e32k 38D67o30l29e18ž42a46l
Ještě dodatek: dovoz Trabantů byl skutečně do ČSSR stopnutý v roce 1985 kvůli emisím, výjimku měly vozidla pro invalidy s ručním řízením. To by možná chtělo zmínku v textu, Trabant byl jediným autem z východního bloku, který ho mohl mít z továrny.
M64a19r40t16i61n 38L97a49c74o
Len pre presnosť, nebolo to ručné riadenie, bola to poloautomatická spojka Hycomat, ovládaná radiacou pákou. V praxi to znamenalo, že na ovládanie stačila jedna noha (plyn-brzda). Od prvého majiteľa som takéhoto Trabíka kupoval.
F50r38a10n37t22i93š35e28k 50M62a72t28ě17j40č64e31k
Přijeli tři hmotní američani a zajímali se o licenci. Zkušební jezdec nejprve counul, pak popojel dopředu, pak se otočil o 180 stupňů a povozil je po autodromu. Řekli, není to tak špatné auto, ale to couvání a otáčení musí být vždy než někam pojedeme? Zkušební jezdec odpověděl, nemusí, ale skřípnul jsem mezi dveře pampelišku a když ta mrcha ucukat, tak jsem ji ukroutil!
O21d44s90t93r78a56n72ě55n30ý 26U80ž67i73v90a80t38e65l
M68a97r94t32i11n 55L36a92c89o
Môj je ročník 1974, mám ho desať rokov na takmer denné jazdenie do práce a občasné na 50 km vzdialenú chalupu. Za ten čas 40 tis.km (spolu 80 tis.), menil som zadné ramená, brzdové obloženie, 2x baterku a teraz musím vyvariť prahy a vymeniť lamelu spojky. Dal som zaňho 2500,- Sk, dnes mám ponuky na 1000€. Za mňa má Trabi.
P91e82t57r 45M11i98c51h39a26l
Smradlavý vergl. Nechtěl bych to ani zadarmo.
F63r57a80n15t92i65š54e17k 95M22a66t53ě59j81č43e62k
On měl, ale ohromnou výhodu v tom, že smrděl dozadu!
J48i42ř68í 98D20v88o64ř10á88k
Řidič Mercedesu zastaví na křižovatce. Po chvíli se ozve menší rána. Podívá se do zrcátka a vidí, že má v kufru napasovavaného trabanta. Z palubního počítače se ozve : " Nalezen nový hardwere. Přejete si instalovat ovladače ?"
J64ú88l96i83u24s 80M26i43k73u27l79a
Pardon za mínus, ja som sa tak smial že som netrafil :-]
R84o62m14a39n 76K93o59z23e36l
Četl jsem několik dobových testů Trabanta 1,1 a vždy z nich čišela skepse a bylo to nazýváno jako poslední záchvěv už 5 minut po dvanácté...bylo popisováno, že vozidlo zůstalo Trabantem, čtyřdobý motor je sice ekologičtější, ale není moc živý, ve vyšších otáčkách ztrácí dech a hlavně spotřeba vychází nad 8 l, což je vzhledem k velikosti vozidla a objemu motora nepřijatelné.
"Přestože již příští měsíc má být zahájena sériová výroba Trabata 1.1, je její konec již nadohled. Doby, kdy Automobilové závody ve Cvikově vyráběly a prodávaly, co chtěly, jsou pryč. Nicméně nejméně dalších deset let bude nutné zabezpečit pro tento přechodný typ servis a dodávku náhradních dílů, kterých mimochodem není dostatek ani pro Trabant 601. Z tohoto hlediska je nejen vozidlo samotné, ale i zahájení jeho výroby rozporuplné"
J45a41r11o23m82í62r 66Č81e40c16h
Moje první auto hned po získání řidičáku,nikdy na něj nezapomenu.Model rok 88 tyristorové zapalování, pružiny,čalouněný strop, střešní okno,byl to můj mazlík.
M92i80r26o38s75l56a32v 80S41t49e20i85n64e63r
Za 9000 marek jste dostali už i Favorita. Ten měl už trochu hezčí kabát.
Můj strýček, finanční policajt, si ze Sudet přivezl 1946 předchůdce Trabanta- DKW Meisterklasse. Plátěný montgomerák na dřevěné boudě byl natřen na černo a hnědo, Trabant měl trvanlivější kabát z plastů a elastů a ocelový rám. Jinak ta technika stejná.
Tyto plečky potkávám občas ještě na veřejné silnici, nepřehlédnutelný oblak nespáleného oleje za nimi.
V západoněmeckém tisku jsem našel úsudek: "Trabant, první německé auto, vyrobené výhradně z odpadků."
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...