Diskuze
Filtr pevných částic z druhovýroby: Příliš drahá atrapa
Děkujeme za pochopení.
P26e42t41r 57H61a53n31a
Od příštího roku je DPF povinný i pro benzíny, pak už snad ty moudrý rady od jejich majitelů ohledně koupě s filtrem či bez skončí a začnete řešit své praktické problémy např. s CO2, které opravdu "zabíjí lední medvědy".
Moc se mi líbí jak se plno lidí nachytá na politiky a lobisty a jejich media předhozené problémky a skutečné problémy zůstávají pěkně pod pokličkou.
J72a53n 20D36l95o40u96h84ý
Benzinovy motor by zadny DPF nepotreboval, kdyby EU nenarizovala nejaky anti-fyzikalni nesmysly. Jak se totiz ukazuje vyrabi se hlavne aby to splnilo EU pozadavek, ale v praxi dany motor neprinasi nic. Ono staci srovnat realnou spotrebu ctyrvalcoveho motoru s neprimym vstrikem a primo-vstrikem a zjistime ze i kdyz je jeden motor Euro IV a drohy Euro VI maji pri normalni jizde (50/90/130) plus minus nejaky deci naprosto stejnou spotrebu. Samozrejme primo-vstrik ma vetsi vykon, ale ten vetsi vykon ma smysl pouze pri nezmensovani obsahu motoru
P29e13t82r 94H68a89n81a
Redakce nápis "komerční sdělení" už opravdu bez rozpixelování nejde udělat menší - fakt bravo.
B36o31h42u32m38í18r 86E22l56i42á30š
No..nafta patri do nakladaku nebo do traktoru,ale ne do osobaku..
M22a38r28t29i92n 89D85o51h13n34a71l
Má to jednoduché řešení, nekupovat si zas...nej diesel už z principu.
J43i81n73d29ř19i74c21h 73Š60k45o45p68e14k
šmejdový díly z Polska se dělají na všechna auta, nejen osobáky
M74a52r96t74i73n 17K56l42u48m39p54a97r
Každý majitel dieselového motoru snad věděl, že bude muset časem investovat do servisu filtru. A pokud věděl, že na to nemá, měl si koupit jiné auto a nebo žádné. To je jako koupit si osmiválec a pak zjistit, že má moc velkou spotřebu a nemít dostatečné příjmy na nákup paliva.
Auta s vymontovaným filtrem by se měla okamžitě zabavit a sešrotovat. Auta s nefungujícím filtrem udělit pokutu a výstrahu, při dalším stejném prohřešku zabavit a zlikvidovat. STK která vydala souhlas s provozem umístit na watchlist a sledovat další prohřešky aut procházející touto stanicí.
T34i58b26o18r 16M32a86t12u63l87a
tehdy za hromadnými nákupy dieselů stála hlavně finanční politika, kdy byly levnější než benzíny
M59a58r18t98i21n 11K81l81u83v75á68n23e54k
...a k tomu ešte celková nezmyselnosť DPF filtru (nefiltruje tie mikrosadze ktoré v konečnom dôsledku tvoria TO zdravotné riziko)
M50a92r20t77i95n 76K39l94u51m28p30a83r
Vidíte a většina lidí si naopak myslí, že filtr pomáhá.
T93o64m54á23š 58K66u49c86h91a47ř
Nikde jsem se nedočetl, jaký vliv na životnost dpf filtru bude mít, když už je motor starší, vyběhaný, s menší kompresí a vyšší spotřebou oleje. Jestli to náhodou není tak, že i když pak vrazíte děsný prachy do nových originálních vstřiků a filtru, tak se filtr stejně ucpe už po pár desítkách tisíc km.
V66i73t 94C54h59a66l54u77p39a
A proto zůstávám u benzínu atmosféry. Prostě údržba turbodieslu je dražší a ty 2l menší spotřeby mi nestojí za ty nervy s DPF, vstřiky atd. Navíc jezdíme primárně krátké trsy (z 80% do 5km, zbytek trasy tak 20-40km), takže na to ideál...
L20a13d75i25s95l53a90v 34H34a91š18k40a
Prostě starej dobrej 1,9 TDI a klidně i s PD.
Pěknej výkon za přijatelnou spotřebu
L67a58d55i52s14l10a32v 78H37a96š49k90a
Filtr OFF, cat OFF, EGR OFF, Chip ON Smoke ON
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.