Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Do Česka míří polská síť autoservisů, chce zvednout kvalitu

  15:05aktualizováno  15:05
Polský distributor automobilových dílů Moto-Profil chce na českém trhu vytvořit síť partnerských autoservisů. Do konce příštího roku chce mít v Česku a na Slovensku 250 servisních míst pod označením ProfiAuto. Do konce letošního roku jich bude zhruba 50. Uvedl to ředitel profi Auto pro ČR a Slovensko Jindřich Krejčí.

Ilustrační snímek | foto: Alexandr Satinský, MAFRA

„Od vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného,“ uvedl Krejčí.

Servisní síť složenou z nezávislých autoservisů se v minulosti v Česku snažili vybudovat například velcí distributoři dílů Elit nebo Auto Kelly, několik let již funguje evropský koncept Bosch Car Service nebo síť pneuservisů a autoservisů BestDrive.

Neúspěšně skončily pokusy prorazit na český trh u německé sítě autoservisů ATU nebo britského Halfords.

Podle Krejčího se chce ProfiAuto odlišit především tím, že vedle vybavení nabídne servisům i zákaznické aplikace, školení, marketingovou podporu nebo bezplatný přístup do databáze dílů a dílenských hodnot Vivid.

Partnerské servisy budou dále působit samostatně pod svou značkou, k té jen přidají logo ProfiAuto. Na českém trhu již s ProfiAuto spolupracují firmy J+M Autodíly a Rall.

Moto-Profil zaměstnává 500 lidí a její obrat se letos zvýší z loňských pěti na zhruba šest miliard korun. Firma má centrální sklad u polských Katovic s rozlohou 42 tisíc metrů čtverečních. Do konce roku se má rozšířit o osm tisíc metrů. Do její sítě ProfiAuto je v Polsku zapojeno kolem 400 autoservisů.

Autoři: ,




Nejčtenější

Třetina dovážených ojetin má jiný původ, než uvádí prodejci.
Třetina dovážených ojetin má jiný původ, než uvádí prodejci.

Cebia provedla prověření země původu u více než 70 tisíc VIN náhodně vybraných dovážených ojetých vozidel aktuálně nabízených na inzertních portálech. Analýza...  celý článek

Cestovatel Pavel Suchý hostem pořadu Rozstřel (21. března 2017)
Nejnebezpečnější šelma je úředník, říká Čech, který objel svět na jawě

Padesát stupňů ve stínu, nad hlavou žhnoucí slunce a pod koly rozpálený písek, taková byla tříměsíční expedice Pavla Suchého na Jawě 350. Dobrodruh se začátkem...  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory paliva budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později...  celý článek

Další z rubriky

SdKfz 2 je také známé jako Kleines Kettenkraftrad HK 101 nebo Kettenkrad. Lehké...
Autofotka týdne: Motorka křížená s pásákem řidítka má, ale nepotřebuje je

SdKfz 2 je také známé jako Kleines Kettenkraftrad HK 101 nebo Kettenkrad. Lehké polopásové vozidlo zkonstruované a vyráběné firmou NSU v Neckarsulmu používal...  celý článek

Kolorovaná fotografie ukazuje, že Eliška Junková jezdila se žlutou bugatti.
Prvorepubliková velmoc Bugatti: každý dvacátý kus měl české značky

Meziválečné Československo bylo v přepočtu na obyvatele doslova velmocí francouzské sportovní značky Bugatti. Ze tří tisíc “bugatek”, které se v alsaské...  celý článek

21. AvD-Histo-Monte 2017
OBRAZEM: Automobiloví dědečci přešplhali Alpy v kvapíkovém tempu

AvD-Histo-Monte je jednou z nejparádnějších veteránských rallye Evropy. Možná tu chybí ta nejnabubřelejší automobilová smetánka, o to víc se však závodí a s...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.