Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Do Česka míří polská síť autoservisů, chce zvednout kvalitu

  15:05aktualizováno  15:05
Polský distributor automobilových dílů Moto-Profil chce na českém trhu vytvořit síť partnerských autoservisů. Do konce příštího roku chce mít v Česku a na Slovensku 250 servisních míst pod označením ProfiAuto. Do konce letošního roku jich bude zhruba 50. Uvedl to ředitel profi Auto pro ČR a Slovensko Jindřich Krejčí.

Ilustrační snímek | foto: Alexandr Satinský, MAFRA

„Od vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného,“ uvedl Krejčí.

Servisní síť složenou z nezávislých autoservisů se v minulosti v Česku snažili vybudovat například velcí distributoři dílů Elit nebo Auto Kelly, několik let již funguje evropský koncept Bosch Car Service nebo síť pneuservisů a autoservisů BestDrive.

Neúspěšně skončily pokusy prorazit na český trh u německé sítě autoservisů ATU nebo britského Halfords.

Podle Krejčího se chce ProfiAuto odlišit především tím, že vedle vybavení nabídne servisům i zákaznické aplikace, školení, marketingovou podporu nebo bezplatný přístup do databáze dílů a dílenských hodnot Vivid.

Partnerské servisy budou dále působit samostatně pod svou značkou, k té jen přidají logo ProfiAuto. Na českém trhu již s ProfiAuto spolupracují firmy J+M Autodíly a Rall.

Moto-Profil zaměstnává 500 lidí a její obrat se letos zvýší z loňských pěti na zhruba šest miliard korun. Firma má centrální sklad u polských Katovic s rozlohou 42 tisíc metrů čtverečních. Do konce roku se má rozšířit o osm tisíc metrů. Do její sítě ProfiAuto je v Polsku zapojeno kolem 400 autoservisů.

Autoři: ,




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Další z rubriky

Renault 4CV
První západní auto prodávané v socialistické ČSR byla francouzská želva

Na den přesně před 70 lety začala sériová výroba malého Renaultu 4CV. Ten si vydobyl prvenství prvního francouzského vozu s více než milionem vyrobených kusů a...  celý článek

Rekonstrukce rally čtyřkolky Renault 12 Sinpar
VIDEO: Závodní kombík Renaultu znovu ožil

Před čtyřiceti lety, v lednu 1977, zvítězil s vozem Renault 12 Sinpar Jean-Claude Briavoine v rallye Abidžan - Nice. Letos byla dokončena důkladná rekonstrukce...  celý článek

Jízda historických vozidel do vrchu Džbán startovala v obci Hředle u Rakovníka.
OBRAZEM: Utajený sraz, kam dostanete pozvánku tichou poštou

Malá obec Hředle u Rakovníka žila v sobotu srazem veteránů, kteří se do šestisethlavé vesničky sjeli na osmý ročník Jízdy historických vozidel do vrchu Džbán.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.