„Od vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného,“ uvedl Krejčí.
Servisní síť složenou z nezávislých autoservisů se v minulosti v Česku snažili vybudovat například velcí distributoři dílů Elit nebo Auto Kelly, několik let již funguje evropský koncept Bosch Car Service nebo síť pneuservisů a autoservisů BestDrive.
Neúspěšně skončily pokusy prorazit na český trh u německé sítě autoservisů ATU nebo britského Halfords.
Podle Krejčího se chce ProfiAuto odlišit především tím, že vedle vybavení nabídne servisům i zákaznické aplikace, školení, marketingovou podporu nebo bezplatný přístup do databáze dílů a dílenských hodnot Vivid.
Partnerské servisy budou dále působit samostatně pod svou značkou, k té jen přidají logo ProfiAuto. Na českém trhu již s ProfiAuto spolupracují firmy J+M Autodíly a Rall.
Moto-Profil zaměstnává 500 lidí a její obrat se letos zvýší z loňských pěti na zhruba šest miliard korun. Firma má centrální sklad u polských Katovic s rozlohou 42 tisíc metrů čtverečních. Do konce roku se má rozšířit o osm tisíc metrů. Do její sítě ProfiAuto je v Polsku zapojeno kolem 400 autoservisů.