Oproti pětidvéřové verzi obě dvě novinky povyrostly o 22 centimetrů do délky, přičemž více prostoru uvnitř získali konstruktéři také prodloužením rozvoru o deset centimentů. Právě prostornost a variabilita interiéru by měly být hlavní výhodou jak kombíku, tak hlavně varianty SW (Station Wagon). Ta má mimo jiné zaujmout zákazníky až sedmimístným uspořádáním interiéru a průhlednou střechou s 1,33 m2 prosklené plochy.
Dovozce očekává, že Break i SW se utkají o odlišné zákaznické skupiny. Hlavním konkurentem první verze se bezesporu stane Škoda Octavia Combi, ale například i Ford Focus Kombi či VW Golf Variant. Model SW se naopak střetne s Citroenem Picasso.
Obě novinky využijí různorodé palety motorů i výbav. Peugeot 307 Break vyjede s označením XR a XR Présence a pěti motory známými z hatchbacku. Varianta SW bude k mání s benzínovými motory 1,6 a 2,0 a dvěma modifikovanými dieselovými dvoulitry. Jízdní charakteristiky uvádí následující tabulka.
Motor | 1,6 16V | 2,0 16V | 2,0 HDI 90k | 2,0 HDI 110k |
Největší výkon kW/k |
81/110 |
101/138 |
66/90 |
81/110 |
Největší točivý moment Nm |
147 |
190 |
205 |
250 |
Zrychlení 0-100 km/h |
11,9 |
9,8 |
13,7 |
12,7 |
Největší rychlost km/h |
182 |
200 |
174 |
183 |
Kombinovaná spotřeba |
7,7 |
8,3 |
5,4 |
5,4 |
A jaké mají oba vozy ambice? Cílem je úspěšně navázat na svého menšího bratra, který je držitelem titulu auto roku 2002 a zároveň i nejprodávanějším importovaným modelem v silně obsazené nižší střední třídě.
Cena novinek, jež se na českém trhu objeví již zanedlouho - v druhé polovině května, zatím nebyla stanovena. Očekává se, že nejlevnější varianty budou stát necelých půl miliónu korun, přičemž SW bude nepochybně dražší.