Jízda na tichém elektrickém stroji je zajímavý zážitek, ale na ovládání je třeba si chvíli zvykat.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Pokud si objednáte nový Johammer J1, budete na něj čekat přesně dva týdny.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Rám je tvořen jednou pevnou částí, která má ve svých útrobách oba tlumiče. Vpředu i vzadu je pak kyvná vidlice.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Johammer J1 stojí 22 900 eur.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Mě osobně ergonomie na johammeru moc nevyhovovala a potřeboval bych buďto zadní stupačky více vepředu, nebo ty přední víc vzadu.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Přední zavěšení je z hliníku a je lehčí než konvenční vidlice.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Zadní světla z LED
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Stupačky by snesly lepší ergonomii.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Gumové sedlo začalo být při delší jízdě dost tvrdé.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Polohová světla jsou umístěná v zrcátkách. Při odbočování plní zároveň funkci blinkru.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Dvojice čoček dobře funguje a šetří energii.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Oba tlumiče jsou schované v rámu.
Autor: Johammer
Motor je umístěný vedle zadního kola.
Autor: Johammer
Design je rozhodně nepřehlédnutelný.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Zajímavá je funkce rekuperace. Jakmile otočíte plyn dopředu, johammer začne efektivně zpomalovat a vy přitom můžete ovlivňovat míru brzdné síly právě otáčením plynem.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Motorka je stabilní jak při akceleraci, tak i při ostrém brzdění a zatáčkami jede jako po kolejích.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
O pohon motorky se stará elektromotor umístěný vedle zadního kola. Ten má výkon 11 nebo 16 kW a jezdí na napětí 72 V.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Na benzínku opravdu jezdit nemusíte.
Autor: Neil Smith, pro iDNES.cz
Rukojeť plynu je obousměrná. Při otočení od sebe couváte nebo spustíte rekuperaci.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Tvůrce projektu Johanm Hammerschmid
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Všechny potřebné informace najdete na displeji přímo v zrcátku.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Místo klíčku máte na ruce gumový náramek, který motorku "odemkne".
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Servisní úkony jsou díky odklápěcí karoserii velmi snadné.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Bateriový systém si Johammer vyrábí sám.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
Bateriový systém si Johammer vyrábí sám.
Autor: Matěj Oliva, pro iDNES.cz
V plánu je i zajímavý sidecar.
Autor: Johammer
Všechny potřebné informace najdete na displeji přímo v zrcátku.
Autor: Johammer
Rám s baterií a zavěšením jsou nezávislé na karoserii.
Autor: Johammer