Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

  13:14aktualizováno  13:14
Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Motor 1,6 TDI | foto: Volkswagen

Škoda Auto s nimi vybavila 1,2 milionu vozů, které prodala po celém světě, z toho 101 000 v Česku. Montovaly se do fabie druhé generace (1,2 a 1,6 TDI) , roomsteru (1,2 a 1,6 TDI), rapidu (1,6 TDI) , octavie druhé generace (1,6 a 2,0 TDI), yetiho (1,6 a 2,0 TDI) a superbu druhé generace (1,6 a 2,0 TDI) . Aktuálně nabízených modelů Škody v Evropě se problém netýká.

FOTOGALERIE

Auta, která mohou mít problematické TDI


Škoda Superb

Škoda Superb

Audi A3

Audi A3

Audi TT RS

Audi TT RS

V oficiálním prohlášení německého koncernu VW je do případu zapleteno 11 milionů turbodieselů řady EA 189, to je generace motorů, která předcházela aktuálnímu provedení EA 288.

Michael Franke z tiskového oddělení koncernu Volkswagen pro iDNES.cz uvádí, že motor EA 189 se ještě vyrábí ve velmi malém množství pro Indii a několik dalších zemí.

Autoři: ,


Subaru Forester 2,0i ACTIVE 6MT
Subaru Forester 2,0i ACTIVE 6MT

r.v. 2016, naj. 3 500 km, benzín
649 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.