Škoda Auto s nimi vybavila 1,2 milionu vozů, které prodala po celém světě, z toho 101 000 v Česku. Montovaly se do fabie druhé generace (1,2 a 1,6 TDI) , roomsteru (1,2 a 1,6 TDI), rapidu (1,6 TDI) , octavie druhé generace (1,6 a 2,0 TDI), yetiho (1,6 a 2,0 TDI) a superbu druhé generace (1,6 a 2,0 TDI) . Aktuálně nabízených modelů Škody v Evropě se problém netýká.
FOTOGALERIEAuta, která mohou mít problematické TDI |
V oficiálním prohlášení německého koncernu VW je do případu zapleteno 11 milionů turbodieselů řady EA 189, to je generace motorů, která předcházela aktuálnímu provedení EA 288.
Michael Franke z tiskového oddělení koncernu Volkswagen pro iDNES.cz uvádí, že motor EA 189 se ještě vyrábí ve velmi malém množství pro Indii a několik dalších zemí.