Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Euro: Nová octavia se začne prodávat až za dva roky

  16:37aktualizováno  16:37
Nová Škoda Octavia se nezačne prodávat napřesrok, ale až v roce 2004. Nejnovějšímu vydání týdeníku Euro, které vyjde v pondělí, to sdělil předseda představenstva automobilky Vratislav Kulhánek. Nová Octavia, kterou zatím nikdo z nezasvěcených nespatřil, začala nedávno procházet takzvanými srovnávacími testy koncernu Volkswagen.

Podle Eura je přitom zřejmé, že žádný radikální posun oproti stávajícímu modelu se konat nebude. Podle informací týdeníku totiž bude vzhled nové Octavie vycházet z návrhů stejného designérského týmu, který připravil současnou karoserii. Zůstane tedy konzervativní kabát, který se líbí dosavadní klientele a odpovídá i zařazení Škody mezi konzervativní značky koncernu VW. 

Předek si také ponechá styl "nové tváře Škody", tedy tradiční mřížku chladiče s kulatým logem, a kapota se bude pyšnit tímtéž prolisem jako nynější Octavia, píše dále Euro. Co se má změnit úplně, je interiér vozu. Prý bude mnohem dynamičtější a zajímavější než dosud. Její vzhled ale zůstane ještě dlouho ukryt v koncernových halách. Novou Octavii prý obklopují snad ještě ostřejší opatření než před nedávnem Superb, který Škodovka testovala kvůli utajení až v arizonských pouštích.

První Škoda Octavia opustila mladoboleslavskou automobilku na podzim 1996. V dubnu loňského roku již továrna vyrobila půlmilióntý vůz této značky. Automobilce klesl v prvním čtvrtletí letošního roku prodej o 9,1 procenta na 107.277 aut. Za první tři měsíce firma prodala celosvětově 64.601 vozů modelové řady Fabia,
41.526 vozů Octavia a 1150 vozů nejnovějšího modelu Superb. 

Autor:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.