Verzi Fabia combi továrna ochudila o zadní sedadla a za řidičova záda umístila mříž. Na podlahu velkého zavazadlového prostoru přišla silná dřevotříska a zadní dvojice dveří přišla o okna. Páté dveře jsou zcela původní, jen je možné zadní okno opatřit zevnitř drátěnou mříží. Plocha pro náklad činí 1,82 metru čtverečního a celkový objem činí 1290 litrů. Je tu osvětlení a na podlaze jsou čtyři ocelová oka na zajištění nákladu.
Standardní nabídka praktika znamená airbag pro řidiče, dvouosově nastavitelný volant, řízení s posilovačem, imobilizér a dvanáctivoltovou zásuvku ve středové konzoli. Takto je vnitřek poněkud spartánský a určení auta je navíc zdůrazněno menším odkládacím prostorem přímo nad hlavou řidiče - dno tvoří síťka a řidičům vyšší postavy bude nejspíš trochu drhnout o účes. Redaktoři MFD měli k praktickému vyzkoušení vůz s motorem 1.9 SDI o výkonu 47kW.
Jízdní vlastnosti jsou prakticky tytéž jako u běžného kombiku fabie, jen hlučnost mírně vzrostla. Absence zadních sedadel propustí k uším řidiče o mnoho víc hluku od zadní nápravy. O celkové zvukové kulise v autě však bude podle jeho určení rozhodovat spíše druh a uložení nákladu. Síla dieselu i jeho tah v běžném režimu bude podle všeho dostatečný i pro těžší zboží.
Ceny:
motor
výkon
cena
benzinový 1.4MPI
50kW/68k
334 400 Kč
naftový 1.9SDI
47kW/64k
396 400 Kč
v mimořádné výbavě:
ceny jsou včetně DPH
cena airbag spolujezdce
7500 Kč
ABS+MSR
17 900 Kč
krycí mříž 5.dveří
2500 Kč
tažné zařízení
8500 Kč
střešní nosič
4500 Kč