Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Favority v bazarech střídají felicie a fabie

aktualizováno 
Nejprodávanější ojetinu 90. let, Škodu Favorit, v tuzemských autobazarech definitivně vystřídaly mladší felicie a fabie.

Škoda Favorit

popisek NEPŘEHLÉDNĚTE
HIT MOTOTECHNY ROKU 1989

V největší síti na českém trhu, ve společnosti AAA Auto, se favority v prodejích posunuly až za první dvacítku, uvedla firma.

Zatímco ještě v roce 2006 prodala skupina AAA Auto v České republice skoro 1 300 favoritů, loni jich bylo už jen 800 a letos za první čtvrtletí 120.

"Doba slávy Škody Favorit definitivně skončila a v čele prodejů ji vystřídaly nové modely škodovek. Na jednoho prodaného favorita dnes prodáme 16 vozů Škoda Fabia nebo 11 vozů Škoda Felicia," uvedl ředitel výkupu AAA Auto Petr Vaněček.

Škoda Favorit

Favorit sice podle něj nadále zůstává oblíbeným prvním vozem mladých řidičů, v současnosti už ale doplácí hlavně na horší antikorozní ochranu. Pokud se ale podle něj objeví zachovalý favorit z posledních let výroby, kdy se kvalita výroby zvýšila, může být jeho cena i vyšší než u mladšího modelu Škoda Felicia a nejzachovalejší Favority mohou stát i přes 40 000 Kč.

Se zajímavou možností využití částí z dosluhujících favoritů přišla před dvěma lety firma Kaipan, která na jejich základě staví sportovní roadstery pro mladé. TEST KAIPANU 14 ČTĚTE ZDE

Kaipan 14

Autoři: ,




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět svůj elektrovůz v Česku, nesmí být moc drahý

Mladoboleslavská automobilka chystá na autosalon ve Frankfurtu nečekané překvapení. Představí totiž facelift vozu, který zatím v podstatě neexistuje. Škoda se...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Další z rubriky

Jízda historických vozidel do vrchu Džbán startovala v obci Hředle u Rakovníka.
OBRAZEM: Utajený sraz, kam dostanete pozvánku tichou poštou

Malá obec Hředle u Rakovníka žila v sobotu srazem veteránů, kteří se do šestisethlavé vesničky sjeli na osmý ročník Jízdy historických vozidel do vrchu Džbán.  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Renault 4CV
První západní auto prodávané v socialistické ČSR byla francouzská želva

Na den přesně před 70 lety začala sériová výroba malého Renaultu 4CV. Ten si vydobyl prvenství prvního francouzského vozu s více než milionem vyrobených kusů a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.