Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové nejrychlejší ferrari bez střechy je modré

  11:24aktualizováno  11:24
Italské Ferrari má teď hlavně plné ruce práce se svým vstupem na burzu, ale zároveň je v plném proudu zbrojení na frankfurtský autosalon. Novinka jménem 488 Spider je nejrychlejším otevřeným silničním ferrari všech dob. Oproti zavedeným pořádkům se představuje v modrém lakování.

Ferrari 488 Spider doplňuje uzavřenou variantu GTB (více o něm čtěte zde). Nástupce modelu 458 Italia je na pohled velmi podobný, ale technicky je to úplně nové auto. Z původního modelu zbyla jen okna, zrcátka a střecha. A Spider, jak tradiční označení pro otevřenou verzi napovídá, nemá ani tu střechu.

Ferrari 488 Spider
Ferrari 488 Spider

Otevřené provedení je samozřejmě technicky identické s GTB, ale má plechovou skládací střechu, která se složí do kufru za 14 sekund. Stojí za pozornost, že oproti srovnatelné plátěné střeše je o 25 kilogramů lehčí a nabízí lepší tepelný a akustický komfort. Celková hmotnost stroje stoupla oproti kupé kvůli úpravám, které jsou nutné pro zachování tuhosti karoserie, o 50 kilogramů (z 1 370 na 1 420 kg).

Fotogalerie

Výkony jsou stejné jako u kupé: sprint z nuly na sto zvládne díky novému přeplňovanému motoru, který má o ohromujících čtyřicet procent vyšší točivý moment oproti atmosferickému předchůdci, za tři sekundy (stejně jako kupé), dvoustovku pokoří za 8,7 sekundy (kupé 8,3 s). Maximální rychlost je 325 km/h.

Firma říká, že nový spider je nejrychlejší a nejvýkonnější otevřené ferrari všech dob. Za zády posádky je uložen osmiválec objemu 3,9 litru s výkonem 670 koní (492 kW) a točivým momentem 760 Nm, se kterým spolupracuje dvouspojková sedmistupňová převodovka.

Pro čtyřapůlmetrový spider u Ferrari namíchali speciální barvu (Blu Corsa), ve které se pravděpodobně bude naparovat i při premiéře na autosalonu ve Frankfurtu. Cena bude přesahovat 200 tisíc eur (zhruba 5,4 milionu korun).



Témata: burza, Euro, Ferrari


Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.