Základním rysem všech tří novinek je unifikace "neviditelných" částí a naopak individualizace vnějšího vzhledu. Tímto se trojčata odlišují od svých předchůdců, jejichž exteriéry byly dosti podobné. Méně samostatné práce jednotlivých automobilek nyní nacházíme ale v interiéru. Palubní deska a uspořádání sedadel se u italského a francouzských modelů téměř neliší.
Trojčata proti svým předchůdcům mírně povyrostla. Nyní například Fiat Ulysse měří přesně 4,72 m na délku a 1,86 m na šířku; výška o pět cm přesahuje hranici 1,7 metru. Tyto rozměry umožňují pohodlně dovést pět osob třeba i na vzdálenou dovolenou, přičemž bez bagáže vany pojmou až osm cestujících. Výrobci slibují u svých nových modelů neomezenou variabilitu interiéru a rovnou podlahu, která se stává v dané třídě nezbytným standardem.
O pohon poměrně těžkých vozů se dle dostupných informací postarají čtyři motory Peugeot. Nejlevnější benzínový dvoulitr se 136-ti koňskými silami doplní zážehový šestiválec o objemu 3,0 litru (204 k). V nabídce se objeví i dvě přeplňované dieselové jednotky. Slabší dvoulitrový agregát dosahuje nejvyššího výkonu 109 koní, přičemž jeho mírně zvětšená verze 2,2 l nabídne 128 k.
Důraz kladou všechny tři automobilky na bezpečnost. Systémy ABS, ASR a ESP budou prý samozřejmostí, stejně jako airbagy ve všech třech řadách sedadel. S tímto prvkem přichází zmíněná trojice výrobců na trh jako vůbec první. Příjemným standardem vanů se jistě stane i elektrické otevírání bočních výsuvných dveří, které lze ovládat i z místa řidiče.
Zmíněné údaje o automobilech by se již neměly významně měnit. Vozy se objeví na evropských trzích koncem letošního roku, kde se tvrdě střetnou především s inovovaným Renaultem Espace.
Zatím dostupné fotografie si můžete prohlédnout ve fotogalerii.