Několik neoficiálních obrázků přinesl automobilový server Motorbox.
FOTO 1 - šikmý pohled |
FOTO 2 - boční pohled |
Už od pohledu je o hodně delší než hatchback. V řeči čísel by to mělo být třináct centimetrů. Délkou 447 centimetrů hravě předežene zkušenějšího sourozence c-maxe, který má 433 centimetrů. Stávající focus kombi je dlouhý 445 centimetrů.
Bohužel, nárůst vnějších rozměrů se uvnitř neprojevil, právě naopak. Do kufru se vejde o 45 litrů méně než u předchůdce, při složených zadních sedadlech budete muset nechat doma ještě o dalších 10 litrů zavazadel méně.
nový focus combi |
starý focus combi | |
Objem kufru - pětimístná konfigurace (l) |
475 |
520 |
Objem kufru při sklopených zadních sedadlech - měřeno po střechu (l) |
1526 |
1581 |
New-edge design, kterým první focusy dobývaly svět, Ford polehoučku opouští. Návrat k usedlejším tvarům je při pohledu na nového focuse zřejmý. Moderní technika ale zůstala. Zbrusu novou benzinovou " jedna-šestku" Ti-VCT s výkonem 115 koní (84 kW) (záhadná šifra v názvu označuje systém variabilního časování ventilů), zadní nápravu multilink, stejně jako sedmistupňovou automatickou převodovku CVT s plynule měnitelným převodem dostane samozřejmě i kombi.
Nový Ford Focus |
Na trh by se měl kombík dostat společně s hatcbackem v prvním čtvrtletí roku 2005.