Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ford Focus má novou tvář mondea

aktualizováno 
Takzvaný kinetický design nového Fordu Mondeo se rozhodli designéři přiblížit i focusu. Příď je tak nově mohutnější a dospělejší, se zadním hodně skloněným sloupkem se toho moc dělat nedalo, tak alespoň dostal LED diody skládající koncová světla.

Ford Focus | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Případů, kdy nová tvář (nebo také facelift) autu jednoznačně pomůže, moc není. Povětšinou se snaží designéři naroubovat na vyvážené tvary zavedeného modelu novoty za každou cenu, jak to občas dopadne je vidět třeba tady. Facelift Fordu Focus patří k těm vůbec nejpovedenějším.

Nově dostal přední světla, která známe z mondea a nově je uvidíme také na SUV jménem Kuga. Měnilo se ale také na bocích, klikami dveří teď pobíhá výrazný prolis. Do zrcátek se nastěhovaly směrovky a zadní světla dostala novou grafiku a jsou složená z LEDek.

Na pouhé změny tvářičky se ale novoty ve focusí rodině neomezily. Od konce roku bude možné připlatit za dvouspojkovou šestistupňovou převodovku Ford Powershift.

Novinku, která jde proti volkswagenovskému DSGčku, bude možné mít pouze ve verzi s dvoulitrovým turbodieselem 136 koní. Od příštího roku bude také v nabídce c-maxu.

Uvnitř se osvěžený vzhled focusu projevil novou grafikou přístrojovky a červeným osvětlením. Úspěšný ford bude možné startovat tlačítkem stejně jak to umí mondeo. Do nádrže nenatankujete špatné palivo díky speciální konstrukci hrdla nádrže s bezzátkovým vstupem.

Ford Focus

Autor:




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 15 500 km, diesel
1 064 219 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.