Multimediální centrum s novou generací systému Sync 3 je nově mnohem rychlejší a přehlednější, výborně funguje hlasové ovládání a propojení s mobilem. Oproti předchozí generaci systému je nový infotainment opravdu obrovský krok kupředu.
Ford
Vylepšilo se i ovládání topení a klimatizace: designéři zvětšili a přeorganizovali tlačítka, takže je konečně nahmatáte poslepu.
Ford
Impozantní příď s vyceněnými zuby masky chladiče funguje jako dobrý vymetač levého dálničního pruhu.
Ford
Sedadla zadní řady se nedají sklápět z kufru. Nemají ani odjišťovací kolíček nahoře na opěradle. Odjišťují se jen pákou na boku sedáku, takže musíte auto obcházet.
Ford
Ford Kuga
Ford
Suverénní, pevný podvozek s grácií snáší i vyšší rychlosti a dává velký pocit jistoty. Výborné je řízení, které je pevné kolem středové polohy a přesné.
Ford
Ford Kuga
Ford
Ford Kuga
Ford
V zimním marastu budete při každém otevírání kufru nadávat. Většina aut má otevírací tlačítko pod lištou osvětlení espézetky, která zároveň slouží jako madlo. Ale Kuga dostala o kus níže extra úchop a asi každý si dokáže představit, jak ráda se do něj chytá špína.
Ford
Ford Kuga
Ford
Toto auto zdobí jízdní vlastnosti. Po čtyřech letech se Kuga dočkala faceliftu, při kterém Ford vychytal mouchy a přidal novou výraznější příď.
Ford
Mohutnou stavbou karoserie je to typické SUV. Vysokánské boky se podařilo designérům zakomponovat do siluety vozu slušně. Auto každopádně působí větším dojmem.
Ford
Řidič sedí hodně vysoko nad silnicí, to patří k folkloru SUV.
Ford
Kuga s novou tváří už je v prodeji. Zajímavá je zaváděcí nabídka: provedení s pohonem předních kol a základním benzinovým motorem spojeným s manuální šestistupňovou převodovkou je teď za 499 900 korun
Ford
Zatáčkami se zavalité SUV protahuje s nečekanou agilitou. Auto si při tom pomáhá vektorováním točivého momentu přibržďováním vnitřního kola v zatáčce.
Ford
Přední sedadla vypadají fešácky, ale v zatáčkách se ukazuje, že sedáky jsou moc ploché a hodně krátké. Zachraňuje to tvarování bočnic opěradel.
Ford
V zadní řadě sedadel je místa dost pro dva, ale děti v sedačkách se budou na delších cestách nudit, protože přes ty vysoké boky neuvidí ven.