Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Začíná prodej Fordu Mustang v Evropě. Startuje na 880 tisících

  15:59aktualizováno  15:59
Automobilka Ford Motor začala poprvé v České republice prodávat svůj model Mustang. První vozy do Evropy dorazí v polovině roku. Za přibližně 900 tisíc korun pořídíte nový Ford Mustang s motorem 2.3 EcoBoost. Připravená je i verze motoru 5.0 Ti-VCT V8.

Evropští zákazníci si od úterý mohou nakonfigurovat a objednat nový Ford Mustang. Je to poprvé v jeho půlstoleté historii, kdy je tento legendární model k dostání na evropském trhu.

Fotogalerie

„Pro uvedení tohoto legendárního vozu do Evropy nebyla nikdy lepší chvíle než dnes. Nový Ford Mustang je nejmodernější, technicky nejvyspělejší a nejpokročilejší Mustang v historii,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing.

Mustanga si můžete objednávat ve vybraných provozovnách autorizovaných partnerů Ford. Vybrat lze mezi čtyřválcem 2.3 EcoBoost (231 kW) a osmiválcem 5.0 Ti-VCT V8 (307 kW), stejně jako mezi karosářskými variantami Fastback a Convertible. Na výběr je manuální, nebo samočinná převodovka, vždy se šesti rychlostními stupni.

Standardní výbava nového Fordu Mustang v evropské specifikaci obsahuje kola o průměru 19 palců, sportovní brzdy, automatické bixenonové světlomety, LED zadní svítilny a zadní difuzor.

Ford Mustang

Sériově se dodává rovněž kožené čalounění, dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s barevnou dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.

Na přání jsou k dispozici například odvětrávaná sedadla, navigace, vylepšený audio systém či prémiová 19palcová kola se speciální povrchovou úpravou označenou jako Luster Nickel. V paletě deseti barev karoserie nechybějí výrazné odstíny jako oranžová Competition nebo třívrstvý žlutý lak Triple Yellow.

Prvních 500 Mustangů si zájemci z Evropy mohli rezervovat během loňského finále Ligy mistrů UEFA. Zájem projevilo více než 9 300 lidí, přičemž prvních 500 registrací proběhlo za pouhých 30 sekund od spuštění. Čtyři takto předobjednané Mustangy poputují i do Česka.

Největším konkurentem Fordu Mustang je Chevrolet Camaro, který se již do Česka dováží. Jeho cena začíná těsně pod milionem korun. Další konkurenční model Dodge Chhallenger oficiálně na tuzemském trhu zastoupený není, u neoficiálních dovozců se dá koupit rovněž od zhruba milionu korun.

Karoserie Fastback
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6.st manuální 880 000 korun
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k  6.st.automat 930 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6.st. manuální 1 005 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6.st automat. 1 055 000 korun
Karoserie Convertible
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6st. manuální 980 000 korun
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6st. automat. 1 030 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6st. manuální 1 105 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6st. automat. 1 155 000 korun

Ceny jsou platné od 19.01.2014 a zahrnují DPH 21 %.

Autoři: ,


Témata: Dodge, Ford, Chevrolet




Nejčtenější

Porsche Macan Turbo
Úřady zkoumají, zda Porsche nepodvádělo s emisemi

Německé úřady vyšetřují, zda výrobce sportovních aut Porsche nepoužíval software manipulující s výsledky měření emisí výfukových plynů. Oznámil to Spolkový...  celý článek

Crashtest deformačních zón
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit

Deformační zóny aut chrání posádku, ale mohou efektivně zmírnit následky nehody i u vozidla, do kterého bourají. Netradiční crashtest německého autoklubu...  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely

Philippe Brunet je nový šéf vývoje motorů aliance Renault-Nissan. Ta zpráva na pohled moc zajímavá není, ale informace ze zákulisí odhalují velmi zajímavé...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.