Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Začíná prodej Fordu Mustang v Evropě. Startuje na 880 tisících

  15:59aktualizováno  15:59
Automobilka Ford Motor začala poprvé v České republice prodávat svůj model Mustang. První vozy do Evropy dorazí v polovině roku. Za přibližně 900 tisíc korun pořídíte nový Ford Mustang s motorem 2.3 EcoBoost. Připravená je i verze motoru 5.0 Ti-VCT V8.

Evropští zákazníci si od úterý mohou nakonfigurovat a objednat nový Ford Mustang. Je to poprvé v jeho půlstoleté historii, kdy je tento legendární model k dostání na evropském trhu.

Fotogalerie

„Pro uvedení tohoto legendárního vozu do Evropy nebyla nikdy lepší chvíle než dnes. Nový Ford Mustang je nejmodernější, technicky nejvyspělejší a nejpokročilejší Mustang v historii,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing.

Mustanga si můžete objednávat ve vybraných provozovnách autorizovaných partnerů Ford. Vybrat lze mezi čtyřválcem 2.3 EcoBoost (231 kW) a osmiválcem 5.0 Ti-VCT V8 (307 kW), stejně jako mezi karosářskými variantami Fastback a Convertible. Na výběr je manuální, nebo samočinná převodovka, vždy se šesti rychlostními stupni.

Standardní výbava nového Fordu Mustang v evropské specifikaci obsahuje kola o průměru 19 palců, sportovní brzdy, automatické bixenonové světlomety, LED zadní svítilny a zadní difuzor.

Ford Mustang

Sériově se dodává rovněž kožené čalounění, dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s barevnou dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.

Na přání jsou k dispozici například odvětrávaná sedadla, navigace, vylepšený audio systém či prémiová 19palcová kola se speciální povrchovou úpravou označenou jako Luster Nickel. V paletě deseti barev karoserie nechybějí výrazné odstíny jako oranžová Competition nebo třívrstvý žlutý lak Triple Yellow.

Prvních 500 Mustangů si zájemci z Evropy mohli rezervovat během loňského finále Ligy mistrů UEFA. Zájem projevilo více než 9 300 lidí, přičemž prvních 500 registrací proběhlo za pouhých 30 sekund od spuštění. Čtyři takto předobjednané Mustangy poputují i do Česka.

Největším konkurentem Fordu Mustang je Chevrolet Camaro, který se již do Česka dováží. Jeho cena začíná těsně pod milionem korun. Další konkurenční model Dodge Chhallenger oficiálně na tuzemském trhu zastoupený není, u neoficiálních dovozců se dá koupit rovněž od zhruba milionu korun.

Karoserie Fastback
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6.st manuální 880 000 korun
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k  6.st.automat 930 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6.st. manuální 1 005 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6.st automat. 1 055 000 korun
Karoserie Convertible
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6st. manuální 980 000 korun
2.3 EcoBoost benzín 231 kW / 314 k 6st. automat. 1 030 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6st. manuální 1 105 000 korun
5.0 Ti-VCT V8 GT benzín 307 kW / 418 k 6st. automat. 1 155 000 korun

Ceny jsou platné od 19.01.2014 a zahrnují DPH 21 %.

Autoři: ,


Témata: Dodge, Ford, Chevrolet


Nejčtenější

BMW NineT Racer
Tak má vypadat retro. Superbike BMW je syrový drsňák ze stroje času

Každá sportovní motorka má dnes pět počítačů, osm asistenčních systémů a její nastavení je složité jako instalace nového počítače. Proto je stále populárnější...  celý článek

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Opel Insignia
První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její...  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Další z rubriky

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Emisní test Renault Espace 1,6 dCi
Renault má svou Dieselgate: s emisemi měl podvádět už 25 let

Nejen VW podváděl v testech emisí, svou Dieselgate má podle zjištění vyšetřovatelů také Renault. Podle agentury AFP francouzská automobilka obcházela testy...  celý článek

Motor Koenigsegg pro Spyker
Exoti si pomáhají: Spyker dostane motor Koenigsegg vyrobený 3D tiskem

Ženevský autosalon přinesl nejedno překvapení, ale od malé luxusní značky Spyker jej čekal málokdo. Oním překvapením nebyl samotný model C8 Preliator Spyker,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.