Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ford něco tají!

  9:16aktualizováno  9:16
Pro blížící se zářijový Mezinárodní autosalon IAA ve Frankfurtu nad Mohanem si Ford připravil skutečnou lahůdku: designérskou studii Visos. Studii, kterou ovšem prozatím, mimo "fordových nejbližších", nikdo neviděl a pravděpodobně až do zítřejšího rána ani nikdo neuvidí.

Podle prohlášení Chrise Birda, ředitele Ford of Europe, který je zodpovědný za design, má visos prezentovat : "... jakým způsobem se bude vyvíjet designerský jazyk Fordu." A to především na starém kontinentu.

Jediné, co o výsledku snažení týmu designérů víme, že visos bude čtyřmístný sportovní automobil luxusní kategorie. Jako každá pořádná studie bude doslova nabitý nejmodernějšími technologiemi.

„Design prototypu Visos je velmi dramatický. Jeho tvůrci se v řadě karosářských detailů nechali inspirovat některými výjimečnými  modely bohaté Fordovy historie. V žádném případě však nejde o „retro-design", nýbrž spíše o využití těch prvků a postupů..." vysvětluje šéfdesignér.

Říká i že: "...každý, kdo jej už viděl, byl skutečně nadšený.“ Bohužel široká motoristická veřejnost se prozatím může kochat pouze pohledem na skicu, kterou malíř naznačuje pouze základní boční siluetu.

Studii Visos Ford prezentuje jako prostorný, výkonný, luxusní a přizpůsobivý automobil. K nejzajímavějším prvkům má patřit například originálně pojatá palubní deska nebo možnost přizpůsobit práci motoru i interiér tak, aby vše odpovídalo individuálním požadavkům různých řidičů.

Studií Visos chce automobilka především ověřit reakce potenciálních zákazníků na další vývoj stylistického trendu "New Edge", který Ford nastartoval v listopadu 1996 malým "káčkem".

Koncept Visos se veřejnosti poprvé oficiálně představí 9. září na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.

 

Stáhněte si tapetu Fordu Visos:

800x600

1024x768

Autoři:




Nejčtenější

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.