Veteránská sezona je v plném proudu. Jednou ze špičkových akcí je Oldtimer Bohemia Rally. Parádní soutěž se na Mladoboleslavsku jela už po šesté. V soutěži pravidelnosti historických vozidel nejde o to být nejrychlejší, ale jet nejpřesněji podle itineráře. Vedle notoricky známých veteránů byly k vidění i ty méně okoukané.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Felicia na startu úvodní etapy
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Ze startovací a cílové rampy právě sjíždí Barkas B 1000. Všimněte si koridoru mezi rampou a zábranou pro diváky - na další fotografii uvidíte, pro koho je dělaný.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Garant 32 je každý rok jediným účastníkem, který má pro svoji obludnost zakázán vjezd na startovací rampu. Zkrátka musí jezdit vedle, aby ji nezbořil.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Triumph Renown
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Tatra 57b aneb poslední z hadimršek
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Tatra 603
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 50 bylo vrcholem evoluční řady prvorepublikových aerovek.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 430
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Popular roadster
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Popular roadster
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Rapid jak ji většina uživatelů stejnojmenného vozu možná ani nezná.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Toto ještě není Felicie, je to Škoda 450, neboli kabriolet ze spartaka.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Felicia
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Felicia
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Felicií není nikdy dost.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Octavia Combi
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Embéixo byla karosářská verze tudor škody 1000/1100 MB. Toto bude asi nějaký vzácný předsériový kousek Škody 1000 MBX, což prozrazuje „hrubožábrovitost“ nad zadními koly a široký úsměv vpředu. Sériové MBX totiž už začínaly s decentnějším žábrováním obdélníkového tvaru a s úzkým úsměvem, jak uvidíte na následující fotografii.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 1000 MBX
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Stovka, na zadních místech těchto vozů sedávaly Husákovy děti.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 1000 MBG a Tatra 603
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 120
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Člověk kolikrát neví, jakou značku si vybrat. I stará škodovka může být větším lákadlem než o čtyři desetiletí mladší porsche.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Ford Mustang
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Oldtimer Bohemia Rally se účastní i zahraniční posádky. Zde vidíte Austin A 35 a Citroen 11CV německých soutěžících.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Mercedes-Benz 250SL. Na fotografii je však zajímavější otvor ve skále v levém horním kvadrantu. Je to ústí tajné chodby vedoucí z Boleslavského hradu. Tedy alespoň doteď byla ta chodba tajná.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Ještě jednou ten samý Mercedes-Benz 250SL
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Dvě sajdkáry BSA E 28 770 ccm z roku 1928 a čtyři členové rodiny Šulcových je sedlající patří už mezi tradiční účastníky tohoto podniku.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Německý Wanderer W 40. Ano, je to ta známá firma, od které koupil František Janeček licenci na výrobu svých prvních motocyklů, a tak vznikla značka JAWA.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
ČZ 175 Special
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
A tady vidíme legendární prase, ne tedy to americké s GAU-8, ale naši mírovou Čezetu v cíli jedné z etap.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Taktická porada
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Závodník na kývačce
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Posádka závodního speciálu Austin Seven
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 430. Empirickým výzkumem bylo zjištěno, že při Oldtimer Bohemia Rally bývají spolujezdci zpravidla hezčí než samotní řidiči.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Jaguar XK 140
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Posádka vozu Triumph Spitfire. Tyto malé sporťáky nesly jméno po legendárních stíhačkách proslavených během druhé světové války.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
MG Midget
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Alfa Romeo 2000
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
VW Karmann-Ghia vznikl tak, že se pár chytrých hlav - z německé karosárny Karmann a italské Carrozzeria Ghia - dalo dohromady a navrhly elegantní sportovní kreaci na podvozkových skupinách legendárního brouka.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Ještě jednou VW Karmann-Ghia. Ten se neokouká.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Porsche 911 Targa z roku 1976.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Sportovní vůz Fiat X1/9 měl karoserii od Bertoneho.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Triumph Spitfire
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
VAZ 2101 uhání domestikovanou krajinou.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz