náhledy
BMW řady 5
Autor: BMW
Sedmá generace jednoho z nejklasičtějších a stěžejních modelů značky na silnice vyrazí v únoru příštího roku.
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
Prozatím se model, který má v hierarchii BMW kódové označení G30, představuje ve verzi sedan, kombík dorazí o něco později.
Autor: BMW
Designéři se při tvarování nové pětky mírnili. Navázali na předchůdkyni a ostatní modely značky a přidali trochu ladnosti a sportovnosti.
Autor: BMW
Konstruktéři se zaměřili také na odhlučnění kabiny, kvůli tomu zvolili zajímavé řešení se „zapouzdřením“ motoru a převodovky, speciální tlumící vrstva je i ve stropě nebo čelním skle.
Autor: BMW
Příplatkový adaptivní podvozek dostal aktivní stabilizátory, kola zadní nápravy se u verzí s pohonem 4x4 natáčejí a pomáhají tak agilitě v zatáčkách.
Autor: BMW
Pětka má samozřejmě klasickou architekturu s motorem vpředu podél a pohonem zadních kol. Z počátku budou k mání dvě benzinové a dvě naftové verze.
Autor: BMW
Architektura verze plug-in hybrid - dvoulitrový benzinový motor + elektromotor. Verze 530e má dojezd na elektřinu 45 km a spotřebu 2 litry na sto km.
Autor: BMW
Činili se aerodynamici, kteří karoserii vyhladili až k rekordní hodnotě Cx=0,22.
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
Přístrojovce vévodí 10,25palcový displej nové generace multimediálního a palubního systému iDrive, některé jeho funkce lze ovládat gesty, hlasem nebo dotykem.
Autor: BMW
Délka nové generace je 4,93 metru, rozvor 2,97 metru. Lehký nárůst rozměrů (+36 mm do délky) nadělil víc prostoru pro nohy a hlavu cestujícím vzadu, nafoukl se i kufr (na 530 litrů).
Autor: BMW
Díky rozsáhlému použití hliníku a vysokopevnostních ocelí se hmotnost v porovnání s předchůdkyní snížila o metrák.
Autor: BMW
Pětkové BMW sedmé generace stojí na nové platformě automobilky, kterou už loni představila vrcholová řada 7.
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
V základní výbavě bude mít nová pětka mimo jiné přední světla složená z LEDek, základní ráfky jsou sedmnáctipalcové, největší dvacetipalcové.
Autor: BMW
Všechny modely kromě BMW 520d jsou vybavené 8stupňovým automatem upravujícím strategii řazení podle navigačních údajů. Naftový čtyřválec tedy bude alespoň zpočátku jediným modelem, který bude mít manuál (šestistupňový).
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW
BMW řady 5
Autor: BMW