náhledy
Historický vůz Jaguar Mark IX. Luxusní automobil byl vyráběn v letech 1958 až 1961.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Motocykl značky B.S.A.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Závodu se zúčastnily také motocykly, například Jawa 250, takzvaný pérák (vpravo), nebo Jawa 50.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Velorex byl vyráběn původně jako malosériová výroba. Po znárodnění ve velodružstvu Solnice sloužil jako vozítko pro invalidy. Dostal řadu přezdívek, například hadraplán, prchající stan nebo montgomerák.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Motocykl dnes již zaniklé značky B.S.A.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Tatra 75 cabrio na závodu historických vozů v Ústí nad Labem.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Tatra 603 vyráběná v letech 1955 až 1975.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Ústecká veterán rallye 2011 O pohár primátora města Ústi nad Labem. Historické vozy na trase mezi Ústím a Teplicemi.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Dvoudvéřový čtyřmístný automobil DKW F12, který má motor vpředu a pohon předních kol. Stal se nástupcem modelu DKW Junior.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Veteránské ralley se zúčastnila také Škoda 430. Výroba začala v roce 1929. Škodovka byla vyráběna jako sedan, kabriolet, roadster, phaéton a kabriolet.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Původní model Škoda 450 se čtyřmi válci byla představena v roce 1957. Jednalo se o sportovní verzi Škody Octavia.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Volkswagen "brouk" byl vyráběn v letech 1938 až 2003. Jedná se o nejdéle vyráběný vůz s největším počtem vyrobených kusů beze změny designu. Na jeho design navázal takzvaný New Beetle, tedy nový brouk.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Závodu se zúčastnila také dnes již legendární Tartra 603, která byla vyráběna v letech 1955 až 21975. Byla posledním vozem slavné řady osobních vozidel firmy Tatra s proudnicovou karosérií.
Autor: Karel Pešek, MF DNES