náhledy
Superkombík Audi RS2
Autor: Porsche
Porsche C88
Autor: Porsche
Porsche C88
Autor: Porsche
V roce 1931 založil rodák z Vratislavic nad Nisou svou konstrukční kancelář. 10. srpna téhož roku si registroval patent na nápravu tvořenou torzní příčkou. Toto řešení je dodnes velmi rozšířené hlavně mezi vozy nižších kategorií.
Autor: Porsche
Porsche pomáhalo také s vývojem a výrobou motoru pro Mercedes W 124. Pětilitrový osmiválec M 119 vyvinuli, otestovali a nakonec i montovali do vozů přímo v továrně Porsche v Züffenhausenu. Z fabriky Daimleru v Sindelfingenu přiváželi nalakované karoserie.
Autor: Porsche
Vývojové centrum Porsche Engineering sídlí ve Weissachu.
Autor: Porsche
V projektu “Revolution Engine” vývojáři Porsche Engineering pro americkou značku Harley-Davidson postavili dvouválec, který se v roce 2002 představil v modelu V-Rod. Vodou chlazený motor s objemem 1131 ccm vychází ze závodního motoru. Spolupráce obou firem začala koncem 70. let 20. století.
Autor: Porsche
Vojenský obojživelný speciál 597 Jagdwagen, který chtěla automobilka nabídnout v padesátých letech armádě úspěšný nebyl.
Autor: Porsche
Nedoceněné Porsche 914 vzešlo ze spolupráce Porsche a Volkswagenu. Vstupní model s motorem uprostřed se představil koncem šedesátých let.
Autor: Porsche
Prací vývojářů Porsche je i kokpit airbusů.
Autor: Porsche
Porsche pracuje od roku 1981 pro výrobce logistické techniky Linde.
Autor: Porsche
Prací Porsche je slavný motor pro Formuli 1. „TAG turbo motor“ vyvinuli na objednávku týmu McLaren . Přeplňovaný jedenapůllitrový šestiválec s výkonem až tisíc koní dobyl 25 vítězství ve velkých cenách. Formuli 1 dominoval motor TAG v letech 1984 až 1986.
Autor: Porsche
Porsche se výrazně podílelo na vývoji Lady Samary
Autor: Porsche