Sezona srazů tunerů začala v Teplicích. Klub North Cars Family přivítal na svém setkání také majitele klasických aut. Mezi upravenými stroji tak zářila třeba Tatra 603 nebo vymóděná kachna.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tatra 603 se začala vyrábět přesně před šedesáti lety, do roku 1974 jich vyrobili v Kopřivnici přes 20 tisíc.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Šestsettrojka je velké auto i na dnešní poměry, měří přes pět metrů. Svými proporcemi a charismatem pak zabere klidně celou ulici.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Aerodynamická tatrovka je dnes žádaný a velmi drahý veterán.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Koncepcí je to klasická tatrovka: hliníkový osmiválec objemu 2,5 litru sedí za zadní poháněnou nápravou.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Sraz, kterým tuneři zahájili sezonu, se konal před teplickým obchodním centrem Olympia.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Volkswagen opravdu kdysi nabízel provedení svých modelů s papouškovitým kabátem.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Golf a Polo se tak nabízely ve verzích Harlequin.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Nadšenci ovšem ve stejném duchu přestavují také ostatní modely.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na sraz dorazily také klasičtější kousky s jen minimem úprav.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Kachně, neboli Citroënu 2CV, to sluší snad v jakékoliv úpravě.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Klasická BMW je spíš škoda upravovat.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Oblíbeným objektem tunerů jsou škodovky. Favority jsou však už na ústupu a neupravené exempláře se přesunují do kategorie "youngtimer".
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na teplickém srazu fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Škodovácká kupátka z osmdesátých let dnes raketově stoupají na ceně.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tuneři se pouští i do úprav interiérů. Často tak sníží praktickou využitelnost vozu. S plechovými domácími mazlíčky se ale jezdí jen velmi málo, odpočívají hlavně v garážích.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Nesmí chybět stylové doplňky a detaily.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Poslední škodovky s motorem vzadu už začínají být opět v kurzu.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na sraz dorazily desítky aut a stovky návštěvníků.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Zapózovaly také klasické škodovky.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Chloubou veteránských nadšenců jsou stylové doplňky.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Často jsou to kousky, které před lety skončily s dalším harampádím v popelnici.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tenký plastový volant zrovna nepadne do ruky, ale vypadá náramně.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na podobné detaily u moderních aut nenarazíte. Je to moc drahé...
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Škodovácké erko je ozdobou každého srazu.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Vzpomínáte? Takovou mívali ti největší frajeři.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Uhádnete, z jakého auta je tento detail? Řešení je na konci galerie.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na sraz přijely i hodně upravené kousky, se kterými se jezdí zostra.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Aktuální produkci zastupovalo třeba hravé kupátko od Toyoty a Subaru.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Hitem posledních sezon je vzduchový podvozek. Když auto odpočívá, doslova si lehne na zem.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Variace na puristické britské roadstery z jizerskohorské Smržovky. Kaipan má ovšem oproti zvyklostem této kategorie pohon předních kol.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Chloubou autařů jsou kola. Tuneři je cídí do vysokého lesku.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Bílá felicia není autorkou té černé šmouhy na asfaltu.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Úpravy často převýší cenu vozu. To když si třeba do interiéru vymyslíte nóbl kožené čalounění.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Evergreenem tuningové scény jsou VW Golf všech generací. A nemusí být nutně ani zelené.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Dát autu omšelý vzhled tak, aby mu to slušelo, je věda. Speciální postupy jsou na urychlení oreznutí některých dílů.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Úpravám a šlechtění vzhledu se nevyhnou ani motory. Někdy pod kapotu zamíří i silnější motorizace jako v případě této Jetty osazené motorem VR6.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Některé ikony je ovšem zakázáno tunit. Těm to sluší nejvíc tak, jak jsou...
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz