náhledy
Zelená laurinka si to štráduje podél žlutého pole a moc jí to sluší. Jízda s ní člověku dokáže, že pionýři motorismu museli být opravdoví frajeři.
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
V kočárovité otevřené karoserii se cítíte jak v jachtě. Sedí se hodně vysoko, jak na kozlíku, však má hezky vysoký podvozek, tehdejší auta totiž musela mít taky obstojné terénní schopnosti.
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Čtyřválec má objem 1,8 litru a výkon do dvaceti koní.
Autor: Škoda Auto
Přístrojová deska je jednoduchá, stačí volant. Plynový a brzdový pedál jsou prohozené.
Autor: Škoda Auto
Lavice obou řad jsou měkce polstrované, tvarované jak babiččina pohovka.
Autor: Škoda Auto
Všechno se třese, přední lampy, které mají tehdejší převratnou novinku v podobě žárovky (předchůdkyně byly acetylénové) vibrují v rytmu diktovaném klikou startovaným čtyřválcem a rozbitou silnicí.
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Řadit se musí podle citu, sluchu a taky podle přání auta.
Autor: Škoda Auto
Klika dveří je umělecké dílo. Takových detailů je na laurince spousta.
Autor: Škoda Auto
Šofér má plno práce, opatrná jízda je šněrovavě neplynulá, stoleté auto má ve všem obrovské vůle. Na volantu neurostlý řidič spíš visí, aby ho měl pevně v rukou.
Autor: Škoda Auto
Dřevěné ráfky kol vypadají skvěle.
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Jednou pákou se řadí, druhá ovládá ruční brzdu.
Autor: Škoda Auto
Startování klikou je rituál, který ale musíte umět.
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Oživování jednoho z nejstarších aut v Česku a jedné z pěti nejstarších jezdících laurinek je rituál
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto
Laurin & Klement S
Autor: Škoda Auto