náhledy
Oproti závodnímu D-type měl XKSS plátěnou střechu, nosič zavazadel a plnohodnotné čelní sklo.
Autor: Jaguar
Jaguar XKSS z roku 1957
Autor: S laskavým svolením ©Gooding & Company (Brian Henniker)
Jaguar XKSS z roku 1957
Autor: S laskavým svolením ©Gooding & Company (Brian Henniker)
Jaguar XKSS z roku 1957
Autor: S laskavým svolením ©Gooding & Company (Brian Henniker)
Jaguar XKSS z roku 1957
Autor: S laskavým svolením ©Gooding & Company (Brian Henniker)
Jaguar XKSS z roku 1957
Autor: S laskavým svolením ©Gooding & Company (Brian Henniker)
Jaguar XKSS je označovaný jako první supersport v dějinách. Zákazníci si vlastně kupovali vítězné auto z Le Mans v silničním hávu.
Autor: Jaguar
Výfuk sice má ochranný plech, ale spáleninám se spolujezdkyně stejně nejspíš nevyhne. U závodní verze výfuk nevadil, sedadlo spolujezdce chybělo.
Autor: Jaguar
Přestože měl být XKSS cestovní vůz, většina majitelů 16 vyrobených exemplářů s ním stejně závodila. Ploutvička za řidičovou hlavou je převzatá ze závodního D-type.
Autor: Jaguar
Spartánský interiér byl luxusem proti závodnímu předobrazu D-type. Všimněte si miniaturní řadicí páky. Je neuvěřitelně přesná.
Autor: Jaguar
Repliku XKSS můžete koupit za cenu kolem čtyř milionů. Od originálu je z venku téměř nerozeznatelná.
Autor: Jaguar