náhledy
Land Rover Defender 110 Td5. Když se zkřížení náprav přiblíží maximu, trochu zaskřípe karoserie, ovšem žádný boj s volantem ani smrtící kovové rány z podvozku.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Když se zkřížení náprav přiblíží maximu, trochu zaskřípe karoserie, ovšem žádný boj s volantem ani smrtící kovové rány z podvozku.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Teprve když za zadními koly stoupá neprůhledný sloupec prachu, Land Rover se cítí spokojeně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Masivní pevné nápravy hltají nekonečné série výmolů a hrbolů jako příjemnou hru a po nezpevněné strupovité vozovce dokážou jet v podstatě stejně rychle jako po silnici.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Stoprocentní svah, pokrytý drolivou suchou hlínou a plný záludných velkých kamenů a nenápadných výmolů, to je pro defender teprve ta pravá laťka k překonávání.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Stoprocentní svah, pokrytý drolivou suchou hlínou a plný záludných velkých kamenů a nenápadných výmolů, to je pro defender teprve ta pravá laťka k překonávání.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Účelové, hranaté tvary už dlouhá desetiletí dávají najevo, že soudruzi z Anglie chybu neudělali a již od roku 1948 vyráběný teréňák stále s minimem provedených změn úspěšně prodávají.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5. Boční dveře se sice už otevírají moderní plastovou klikou (původní kovová páka dosud zůstala zadních dveřích), ovšem tím podléhání módním trendům končí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Některé detaily prošly ve jménu novodobých předpisů jistým umravněním, externí panty dveří ale zůstaly.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Za defenderem se sice spousta hlav otočí, ovšem většinou budou patřit majitelům jiných defenderů, či obdivovatelům off-roadů obecně.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Intenzivnímu brzdění je třeba věnovat pozornost – soustava tyčí v podvozku si občas žije tak trochu vlastním životem a vůz se někdy vydá trochu jiným směrem, než řidič zamýšlel.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Na klidu nepřidá ani fakt, že mohutná ocelová konzola tažného zařízení je ve výšce, kde mají okoloparkující auta světlomety.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klasickým estetickým měřítkům se defender shovívavě vysmívá, pravdu bude mít nakonec stejně on.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klasickým estetickým měřítkům se defender shovívavě vysmívá, pravdu bude mít nakonec stejně on.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Testovaná verze, která bude v průběhu letošní zimy nahrazena faceliftem, používá přímovstřikový vznětový dvaapůllitrový pětiválec Rover o výkonu 90 kW. Model 2007 přejde na čtyřválec 2.4 l Ford Duratorq o stejném výkonu, převzatý spolu s šestistupňovou skříní z Fordu Transit.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Dostat v terénu defendera do úzkých je téměř nemožné. Samozřejmě je připravena pomoci uzávěrka diferenciálu
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Klimatizace na defenderovský způsob: zatáhnete za páku, tím otevřete klapky vepředu a fouká na vás vítr
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Řadicí páka a volant se sice chvějí, ale rozhodně se netřese celé auto, jak posádka podvědomě trochu čeká.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Spínací skříňka je na sloupku řízení vlevo a klíček se v ní točí opačně
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Interiér legendárního hranáče rozhodně nevznikal kvůli nějaké ergonomii či dokonce komfortu.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Cestujícím v druhé řadě končí opěradlo v polovině zad a hlava, hledající oporu, stále naráží do dělící mříže.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Cestujícím v druhé řadě končí opěradlo v polovině zad a hlava, hledající oporu, stále naráží do dělící mříže.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Do prodloužené, 110palcové pětidveřové karoserie se – pokud ji nehyzdí příšerná přepážka – vejde solidní porce nákladu nebo až 9 lidí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Ač nevypadá, podvozek defendera se téměř vždy dokáže vyhnout výstupkům a když už na nějaký narazí, prostě jej zarovná nebo se přes něj přesune, pokud to není zrovna špičatý kus skály.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Defender projíždí bez zaváhání místy, kde se zastaví cokoliv bez uzávěrek difereciálů a s menší světlostí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Defender projíždí bez zaváhání místy, kde se zastaví cokoliv bez uzávěrek difereciálů a s menší světlostí.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Skutečné díry v zemi a kusy skal nejsou důvodem otočit se, ale výzvou.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Každá asfaltka totiž jednou skončí a za ní se karty obrací...
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Vzhled nelze soudit, stěží lze najít lepší zosobnění nadčasovosti, než právě hranatý anglický objekt.
Autor: iDNES.cz
Land Rover Defender 110 Td5 - Ideální je jako pracovní nástroj – metráky poctivé oceli na podvozku vydrží nějakou ránu a cestování jakýmkoliv terénem proměňuje v příjemnou kratochvíli.
Autor: iDNES.cz