Motor s výkonem 205 koní se chová se velice kultivovaně a disponuje plynulým chodem v celém spektru otáček.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Není to brutální trhač asfaltu a čistokrevný sporťák. Ale ruku na srdce - kdo tohle v autě pro běžný provoz potřebuje?
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Označení GT vzbuzuje u většiny řidičů příslib emocí a adrenalinu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme Peugeot 308 GT verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pokud vás přestane bavit kochání se krajinou, nechá se motor velmi ochotně vytočit až do šesti tisíc otáček. Výkon 205 koní vzbuzuje zasloužený respekt.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V režimu Sport přepne 308 GT do jiné palivové mapy a odezva na plyn je rychlejší a ostřejší.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Spotřeba benzinového motoru se pohybovala mezi šesti a sedmi litry při poměrně ostré jízdě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedadla jsou pohodlná s příjemným bočním vedením, na místě řidiče dokonce plně elektricky nastavitelné i s možností uložení do paměti.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládacích prvků najdete v třistaosmičce pomálu, z hlediska designu působí jednoduchost určitě dobře.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zavazadlový prostor má na svou třídu velmi slušný objem 610 litrů, sklopením sedadel se rázem zvětší až na 1 660 litrů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Díky velkým zadním dveřím a nízkému prahu je zavazadlový prostor velmi dobře využitelný a přístupný.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pocitu vzdušnosti příjemně přidá velké panoramatické střešní okno.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Asi jen znalec si všimne dvou falešných koncovek výfuku, 18palcových kol, diodových světlometů a několika střibrno-červených log GT.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Uprostřed budíků se nachází multifunkční displej.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hliníková řadící páka padne dobře do ruky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Horní části palubní desky vévodí dotykový LCD panel, který je lemován sedmi tlačítky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ručička otáčkoměru se pohybuje netypicky proti směru hodinových ručiček.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Peugeot 308 GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz