náhledy
Po deseti let se vrací na scénu Suzuki model Ignis. Jde opět o SUV velikosti malého auta, které překvapí jízdními schopnostmi a nezklame možností pořídit si pohon všech kol.
Autor: Vladimír Javor, iDNES.cz
Výška 1,6 metru je na půli cesty mezi hatchbackem a klasickým SUV, délka se dokonce zkrátila o pár centimetrů na rovných 3,7 m.
Autor: Vladimír Javor, iDNES.cz
Základní linie jsou jako kreslené podle pravítka. Plochá palubní deska je útlá a přesto vypadá docela masivně. Chytrou fintou je standardně dodávaný dvoubarevný koncept interiéru – světlé části podporují pocit vzdušnosti.
Autor: Suzuki
Šmrncovní italský nádech kabát auta určitě má. Suzuki má totiž designcentrum v italském Robassomeru, to je předměstí metropole automobilových designérů, Turína.
Autor: Vladimír Javor, iDNES.cz
Ignis vznikl na nové platformě Heartect, která se poprvé objevila už loni v hatchbacku Baleno a bude použita i u nové generace swiftu. Její předností je ve srovnání se staršími suzuki hospodárnější využití obestavěného prostoru při současném snížení hmotnosti. Základní provedení váží pouhých 810 kg, čtyřkolka pak 870 kg.
Autor: Suzuki
Zadní sedadla bodují možností podélného nastavení. Díky vzpřímenému posazu jsou zadní místa využitelná i při odsunutí vpřed a zároveň se zvětší kufr.
Autor: Suzuki
Už základní provedení za 240 900 Kč má klimatizaci, rádio s Bluetooth, elektrické stahování předních oken nebo centrální zamykání s dálkovým ovladačem.
Autor: Suzuki
Ignis se snadno proplétá zatáčkami a díky kombinaci strmého řízení s velkým rejdem je vyloženě mrštným autem.
Autor: Suzuki
Ignis právě vstoupil na český trh.
Autor: Suzuki
Suzuki Ignis
Autor: Suzuki
Suzuki Ignis
Autor: Suzuki