náhledy
Návrh malé škodovky od Radka Slabého - Představa malého městského automobilu pro 2 až 4 osoby. Karoserie je dvoudvéřová s prvky dnešní klasické škodovky, jako jsou popřené A sloupky či plynulý přechod mezi střechou a boky odehrávající se u C sloupku. Vzhledem k současnému trendu ekologických vozidel by tento automobil mohl být poháněn elektromotory v kolech, proto jsem také neřešil přední masku s klasickou mřížkou na chlazení motoru, nýbrž jakýmsi zvýrazněním obvodu masky s logem Škoda a tradiční chromovanou lištou v horní části.
Autor: Radek Slabý
Návrh malé škodovky od Jirky Štěpána - Automobil je řešený jako nákupní taška, tedy hlavně s ohledem na řidiče, zavazadlový prostor a schopnost vejít se do každé mezery na parkovišti. Nosným tvarovým prvkem je opakované snížení spodní linie oken s logem neotřele umístěným na čelním skle.
Autor: Jirka Štěpán
Návrh malé škodovky od Radka Víta - Navrhl jsem malý automobil do čtyř metrů délky ideálních do městského provozu. Snažil jsem se auto opticky prodloužit linkou probíhající od přední masky k zadním světlům, kde lemuje blinkr. Spodní hrana oken je poměrně vysoko, aby auto působilo bezpečně a zároveň agilně. Dva páry dveří se otevírají proti sobě pro snadné nastupování. Přístup do malého zavazadlového prostoru je umožněn po otevření zadního okna.
Autor: Radek Vít
Návrh malé škodovky od Radka Víta - Navrhl jsem malý automobil do čtyř metrů délky ideálních do městského provozu. Snažil jsem se auto opticky prodloužit linkou probíhající od přední masky k zadním světlům, kde lemuje blinkr. Spodní hrana oken je poměrně vysoko, aby auto působilo bezpečně a zároveň agilně. Dva páry dveří se otevírají proti sobě pro snadné nastupování. Přístup do malého zavazadlového prostoru je umožněn po otevření zadního okna.
Autor: Radek Vít
Návrh malé škodovky od Radka Slabého - Představa malého městského automobilu pro 2 až 4 osoby. Karoserie je dvoudvéřová s prvky dnešní klasické škodovky, jako jsou popřené A sloupky či plynulý přechod mezi střechou a boky odehrávající se u C sloupku. Vzhledem k současnému trendu ekologických vozidel by tento automobil mohl být poháněn elektromotory v kolech, proto jsem také neřešil přední masku s klasickou mřížkou na chlazení motoru, nýbrž jakýmsi zvýrazněním obvodu masky s logem Škoda a tradiční chromovanou lištou v horní části.
Autor: Radek Slabý
Návrh malé škodovky od Marka Lhotského - Svůj návrh malého modelu Škody jsem pojal jako moderní malé MPV. Maximální délka 3,8m není již úplně ideální pro pohodlnou přepravu více osob, ale v případě MPV za současného použití moderních pohonných jednotek může v interiéru vzniknout místo pro 4 cestující. Jejich pohodlné nastupování zajistí dvojice dveří z obou stran otevírající se proti sobě. Zajímavým detailem je klika, kterou tvoří rozdělené velké logo Škody a funguje jako tlačítko. Použití moderních systémů pohonu dále umožňuje prodloužení čelního skla až do přídě automobilu. Tradiční lichoběžníková maska se pak stává součástí čelního skla a zlepšuje výhled z vozu. Vybrání na přídi dotváří usměvavý výraz malého městského modelu.
Autor: Marek Lhotský
Návrh malé škodovky od Jana Kopřivy - Malou škodu jsem se snažil vyjádřit jednoduchou a čistou formou. Důležité pro mne bylo dodat vozu příjemný a milý výraz, což je dle mého názoru pro tento segment charakteristické.
Autor: Jan Kopřiva
Návrh malé škodovky od Daniela Pavlíka - Ve svém návrhu jsem se snažil vyjít ze základních principů vozů škoda (přední maska, zatmavený A sloupek) a navázat na koncept joyster. Hlavní diagonální linie, která probíhá kolem dokola, dělí vůz na horní a dolní části, které jsou rozlišeny i materiálově. Na spodek jsem použil matný tmavý plast, který se velmi hodí pro použití ve městě (drobné šťuchance způsobené například při couvání) a opticky vůz v zadních partiích nadzvedává. To mu dává dynamičtější charakter. Dalším zajímavým prvkem jsou průběžná zadní světla.
Autor: Daniel Pavlík